اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان‌غربی خبر داد

پلمپ 361 واحد صنفی در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان‌غربی گفت: در 10 ماه سال جاری 361 واحد صنفی برابر مقررات نیروی انتظامی پلمپ شده است.

پلمپ 361 واحد صنفی در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه خیبر تیبا ظهر امروز  در نشست خبری که در سالن جلسات معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی تشکیل شد، اظهار داشت: در 10 ماه سال جاری به یک هزار و 936 شکایت صنفی در استان رسیدگی شده است.

وی با بیان اینکه 18 هزار و 58 اخطار در موضوعات مختلف در 10 ماه سال جاری به صنوف آذربایجان‌غربی صادر شده است، تصریح کرد: 23 هزار و 309 تذکر صنفی از طرف همکاران اماکن به صنوف داده شده است.

رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان‌غربی افزود: در 10 ماه سال جاری 357 فقره پرونده تخلفاتی صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شده و در این ارتباط برای 407 نفر به عنوان متهم صنفی پرونده قضایی تشکیل شده است.

تیبا به پلمپ 361 واحد صنفی برابر مقررات نیروی انتظامی در 10 ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: استفاده از گیرنده‌های ماهواره، مشروبات الکلی، صور مبتذل، مواد مخدر، محصولات ضد اخلاقی و سیگار قاچاق و عدم رعایت مقررات ناجا در واحد‌های صنفی از جمله تخلفات صورت گرفته در واحدهای صنفی پلمپ شده است.

وی از شناسایی، کنترل، پلمپ و سامان‌دهی 3 هزار و 537 واحد صنفی غیرمجاز خبر داد و عنوان کرد: در 10 ماه سال جاری 94 واحد صنفی بنا به دستور مقام قضایی پلمپ شده است.

رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه پلمپ واحدهای صنفی در 10 ماه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 13 درصد کاهش داشته است، تاکید کرد: آموزش و فرهنگ‌سازی در جامعه و کنترل و نظارت توسط مأموران امنیت عمومی آذربایجان‌غربی سبب کاهش پلمپ واحدهای صنفی در 10 ماه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته در آذربایجان‌غربی شده است.

انتهای پیام/61010/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول