اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت،‌ معدن و تجارت سوادکوه مطرح کرد

گران‌فروشی بیشترین تخلف واحدهای صنفی سوادکوه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سوادکوه با اشاره به بازرسی از واحدهای صنفی سوادکوه گفت: گران‌فروشی، بیشترین پرونده‌های قضایی واحدهای صنفی سوادکوه را تشکیل می‌دهد.

گران‌فروشی بیشترین تخلف واحدهای صنفی سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، سعدی عبداللهی صبح امروز در جلسه بررسی فعالیت‌های صنعتی و بازرگانی سوادکوه از 4 هزار و 300 مورد بازرسی واحدهای صنفی سوادکوه در سال‌جاری خبر داد و گفت: برای 430 واحد صنفی متخلف پرونده قضایی تشکیل شده و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی سوادکوه معرفی شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سوادکوه به بازرسی از واحدهای خرده‌فروشی، توزیعی، صنعتی و تولیدی و صنفی اشاره کرد و افزود: گران‌فروشی بیشترین مورد تخلف در واحدهای صنفی شهرستان را تشکیل داده است.

وی به تشکیل 250 مورد پرونده برای گران‌فروشی در سال‌جاری اشاره کرد و ادامه داد: عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، عرضه خارج از شبکه، قاچاق کالا و ... از مواردی است که با تشکیل پرونده به تعزیرات شهرستان سوادکوه معرفی شده‌اند.

عبداللهی به بیان ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده پرداخت و یادآور شد: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده نزدیک به دو میلیارد ریال بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سوادکوه، طرح‌های نظارتی این اداره در شهرستان را سه طرح محوری عنوان کرد و گفت: طرح نظارتی عید نوروز، ماه مبارک رمضان و بازگشایی مدارس از مهم‌ترین طرح‌های نظارتی است که به همراه طرح‌های دیگر در شهرستان سوادکوه اجرایی می‌شود.

انتهای‌پیام/86015/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول