اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل بروز تخلف و توسط تعزیرات حکومتی

8 واحد صنفی متخلف در کهگیلویه پلمب شد

خبرگزاری فارس: به دلیل بروز تخلف و توسط تعزیرات حکومتی، هشت واحد صنفی متخلف در کهگیلویه پلمب شد.

8 واحد صنفی متخلف در کهگیلویه پلمب شد

ارسلان عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از پلمب هشت مغازه متخلف خبر داد و اظهار داشت: این مغازه‌ها در صنف‌هایی مانند قصابی، خواروبار فروشی، لبنیاتی، بزازی و نیز دفتر خدمات ارتباطی مرتکب تخلف شدند.

رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه با بیان اینکه واحدهای صنفی پلمب شده یک میلیون تومان جریمه شدند، ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که برخی تخلفات ناخواسته به وجود می‌آیند، به همین منظور باید صنوف مختلف نسبت به درج قیمت‌ها و آشنایی با روند صحیح روش کار خود اطلاعات کامل داشته باشند تا حق کسی ضایع نشود و مشکلی به وجود نیاید.

وی خطاب به کسانی که عمداً دست به تخلف می‌زنند، هشدار داد که تیغ قانون از هیچ متخلفی نمی‌گذرد و مردم باید سعی کنند، هرگونه تخلف هرچند کوچک را به نهادهای ذیربط گزارش دهند تا پیگیری شود.

عباسی در ادامه با اشاره اینکه پرونده‌ای در مورد عرضه خارج از شبکه برنج به دست تعزیرات رسیده بود، عنوان کرد: در این مورد متخلفان اقدام به توزیع دو تن برنج به صورت غیرقانونی و خارج از شبکه کرده بودند.

رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه افزود: در این مورد متخلفان علاوه بر الزام به عرضه برنج‌های مکشوفه به پرداخت 20 میلیون ریال در حق دولت محکوم و حکم صادره نیز اجرایی شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پرونده‌های ارجاعی به تعزیرات حکومتی به روز رسیدگی و اجرای حکم در مورد آنها صورت می‌گیرد، تأکید کرد: پرونده‌های ارجاعی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه در کمترین زمان ممکن مورد بررسی و اجرای حکم قرار می‌گیرند.

این مسئول در تعزیرات حکومتی کهگیلویه با اشاره به اینکه نبود قاضی در تعزیرات حکومتی کهگیلویه در مقطعی باعث ایجاد معضلاتی در روند اجرای حکم پرونده‌های ارجاعی به تعزیرات شده بود، بیان داشت: خوشبختانه با همکاری پرسنل خدوم این دستگاه در حال حاضر هیچ پرونده مانده‌ای وجود ندارد و پرونده‌ها به روز مورد بررسی و اجرای حکم قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ 82008/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول