اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان خبر داد

تشکیل 2000 فقره پرونده تخلف واحدهای صنفی در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: طی دی‌ماه سال‌جاری، دو هزار و 116 فقره پرونده تخلف از واحدهای صنفی استان زنجان تشکیل شده است.

تشکیل 2000 فقره پرونده تخلف واحدهای صنفی در زنجان

مشهود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان در زمینه شکایات و گزارشات ثبت شده طی دی‌ماه سال‌جاری اظهار داشت: 68 مورد از گزارشات و شکایات دریافتی توسط مجمع امور صنفی استان زنجان با رضایت شاکی برطرف شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد پرونده‌های تشکیل شده با مبلغ 500 هزار ریال و کمتر در استان زنجان 2 هزار و 21 فقره اعلام شده است، تصریح کرد: یک‌هزار و 612 فقره از این پرونده‌ها به شهرستان زنجان تعلق دارد.

تشکیل 300 فقره پرونده تخلف در شهرستان ابهر

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه 349 فقره از پرونده‌های تشکیل شده طی دی‌ماه سال‌جاری به شهرستان ابهر اختصاص دارد، ادامه داد: 89 فقره از پرونده‌ها نیز با مبلغ بیش از 500 هزار ریال و کمتر از 10 میلیون ریال بوده است.

وی یادآور شد: هفت فقره از پرونده‌های تشکیل شده طی دی‌ماه سال‌جاری توسط مجمع امور صنفی استان زنجان با مبلغی بیش از 10 میلیون ریال بوده است.

پیگیری 125 فقره شکایت در زنجان

شریفی با اشاره به اینکه به 125 فقره از شکایت دریافتی در بخش کالا توسط مجمع امور صنفی استان زنجان رسیدگی شده است، تصریح کرد: 179 فقره از شکایات دریافتی در بخش خدمات نیز پیگیری شده است.

وی با بیان اینکه 61 فقره از شکایت و گزارشات دی‌ماه سال‌جاری منجر به کسب رضایت شاکی شده است، یادآور شد: 103 مورد از گزارشات نیز با بررسی‌های صورت گرفته منجر به متخلف شناخته شدن واحدهای صنفی شده است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان ادامه داد: 68 فقره از شکایات و گزارشات مردمی ثبت شده طی دی‌ماه سال‌جاری نیز در حال حاضر در دست بررسی است.

نظارت و بازرسی از واحدهای عمده و خرده‌فروشی

وی با اشاره به نظارت و بازرسی از واحدهای مختلف خرده و عمده‌فروشی در استان زنجان اظهار داشت: احتکار، اختفا و امتناع از عرضه کالا، فروش اجباری کالا و عدم صدور فاکتور از جمله تخلفات واحدهای صنفی استان زنجان به شمار می‌رود.

انتهای‌پیام/73006/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول