اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تعاون روستایی همدان:

نظام صنفی هویت‌بخش کشاورزان است

خبرگزاری فارس: مدیر تعاون روستایی همدان گفت: نظام صنفی کشاورزی برای هویت بخشیدن به کشاورزان و فعالیت‌های آنان تشکیل شده است.

نظام صنفی هویت‌بخش کشاورزان است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رضا عباسی ظهر امروز در جشن انقلاب کشاورزان شهرستان همدان با بیان اینکه یکی از نعمات انقلاب اسلامی سپردن امور به دست خود مردم است، اظهار داشت: تشکیل نظام صنفی در راستای مشارکت کشاورزان در پیگیری امور است.

وی در ادامه افزود: صنف کشاورزی علاوه بر فعالیت‌های روزانه خود در رساندن صدای کشاورزان به مسئولان ایفای نقش کند.

مدیر تعاون روستایی استان همدان در ادامه با بیان اینکه نظام صنفی نوپا است، گفت: این صنف فعالیت بازرگانی و اقتصادی ندارد و افراد با عضویت در صنف با اخذ پروانه کسب دارای شناسنامه و هویت شوند.

وی اضافه کرد: نظام صنفی حلقه گمشده کشاورزی در سال‌های گذشته است و این صنف ردیف بودجه دولتی ندارد و فقط با مشارکت اعضا فعالیت می‌کند.

عباسی ادامه داد: کشاورزی فقط مختص به باغداری و زراعت نیست و کشاورزان باید به جایگاه واقعی خود برسند تا در مجامع مختلف بتوانند اظهارنظر کنند و مسائل و مشکلات را مطرح کنند.

وی با بیان اینکه همه بازاریان دارای صنف هستند، تصریح کرد: کشاورزان هم طبق قانون می‌توانند صنف داشته باشند پس باید در راستای تقویت آن تلاش کنیم.

مدیر تعاون روستایی استان همدان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمن به دنبال جدا کردن مردم از نظام اسلامی است اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در طول 34 سال عمر انقلاب ثابت کردند که با تحمل همه مشکلات مدافع نظام اسلامی هستند.

وی ادامه داد: مسئولان با تدبیر و باید در راستای حل مشکلات اقتصادی تلاش کنند و این انقلاب با جانفشانی مردم به دست آمده است و باید از آن در مقابل زیاده‌خواهان حفاظت کنیم.

عباسی در پایان گفت: ناامنی و درگیری کشورهای منطقه را دشمن ایجاد کرده تا منطقه را دچار تشنج کنند و آسایش و امنیت امروز ایران اسلامی به آسانی به دست نیامده است.

انتهای پیام/89019/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول