اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دی ماه سال‌جاری صورت گرفت

دریافت 300 شکایت مردمی توسط مجمع امور صنفی زنجان

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: 300 مورد شکایت مردمی توسط مجمع امور صنفی استان زنجان دریافت شده است.

دریافت 300 شکایت مردمی توسط مجمع امور صنفی زنجان

مشهود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان در مورد تفکیک شکایت‌ها بر حسب شهرهای مختلف استان اظهار داشت: 150 مورد از شکایات دریافتی طی دی ماه سال‌جاری به شهرستان زنجان تعلق دارد.

وی با اشاره به اینکه میزان شکایات مردمی در شهرستان ابهر 81 فقره اعلام شده است، خاطرنشان کرد: در شهرستان خدابنده نیز 20 مورد شکایت مردمی توسط مجمع امور صنفی ثبت شده است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه میزان شکایات دریافتی طی دی ماه سال‌جاری در شهرستان خرم‌دره 34 مورد بوده است، تصریح کرد: 16 مورد شکایت و گزارش مردمی نیز در شهرستان طارم ثبت شده است.

وی اضافه کرد: میزان شکایات و گزارشات مردمی در شهرستان ماهنشان طی دی ماه سال‌جاری دو مورد اعلام شده است.

*دریافت 61 گزارش مردمی به صورت تلفنی

شریفی با بیان اینکه 61 مورد از شکایات رسیده به مجمع امور صنفی استان زنجان به صورت تلفنی بوده است، یادآور شد: 12 مورد از این شکایات از شهرستان زنجان، 17 مورد از ابهر، 5 مورد از خدابنده، 21 مورد از شهرستان خرم‌دره و 14 مورد نیز از شهرستان طارم بوده است.

وی با بیان اینکه 29 مورد از شکایات ثبت شده در شهرستان ابهر به صورت حضوری بوده است، ادامه داد: در مجموع میزان شکایات ثبت شده در مجمع امور صنفی استان زنجان به صورت حضوری 42 مورد بوده است.

*ثبت 199 شکایت کتبی در مجمع امور صنفی

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه طی دی ماه سال‌جاری در مجموع 199 مورد از شکایات مردمی به صورت کتبی به مجمع امور صنفی استان زنجان رسیده است، تصریح کرد: 138 فقره از این شکایات نیز از شهرستان زنجان بوده است.

وی با اشاره به اینکه همه شکایت دریافت شده طی دی ماه سال‌جاری در استان زنجان قابل پیگیری بوده است، ادامه داد: 125 مورد از شکایات دریافتی طی دی ماه سال‌جاری در بخش کالاها بوده است.

شریفی با اشاره به اینکه 179 مورد از شکایت دریافتی توسط مجمع امور صنفی استان زنجان نیز طی دی ماه سال‌جاری در زمینه خدمات بوده است، افزود: به این شکایات رسیدگی می‌شود.

وی با بیان اینکه 61 مورد از شکایات‌ها با کسب رضایت شاکی حل شده است، اضافه کرد: با بررسی 104 مورد از شکایت‌ها، واحد صنفی مورد نظر متخلف شناخته شده است.

انتهای پیام/73006/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول