اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت، معدن و تجارت بشرویه خبر داد

انجام 3 هزار بازرسی از واحدهای صنفی بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بشرویه گفت: در 10ماهه امسال 3 هزار و 297مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان بشرویه انجام شده است.

انجام 3 هزار بازرسی از واحدهای صنفی بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، علی حسن‌زاده عصر امروز در جلسه کمیسیون تنظیم بازار شهرستان بشرویه اظهار کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت بشرویه با هدف نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها، از واحدهای صنفی سطح شهرستان بازدید می‌کنند.

تشکیل 49 پرونده تخلف در راستای بازدید از واحدهای صنفی بشرویه

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون 3 هزار و 297 مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام شده است.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بشرویه افزود: در راستای بازرسی‌های صورت گرفته 49 پرونده تخلف از واحدهای صنفی در سطح این شهرستان تشکیل و به اداره تعزیرات ارسال شده است.

حسن‌زاده، ارزش ریالی پرونده‌های تخلف تشکیل شده را 101 میلیون و 505 هزار ریال اعلام کرد و افزود: عمده این تخلفات شامل گرانفروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت، تقلب و عدم صدور فاکتور بوده است. 

تشکیل چهار پرونده تخلف گرانفروشی و کم‌فروشی نان در بشرویه

وی تصریح کرد: همچنین 92 مورد نظارت بر کار نانوایی‌های سطح شهرستان انجام شده که طی این نظارت‌ها چهار فقره پرونده تخلف تشکیل شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بشرویه یادآور شد: ارزش ریالی پرونده‌های تخلف 22 میلیون و 532 هزار ریال است که عمده تخلف گران‌فروشی و کم‌فروشی بوده است.

حسن‌زاده با ارائه گزارش عملکرد در زمینه طرح تنظیم بازار گفت: به منظور تامین کالاهای اساسی همچون برنج و روغن طی چند مرحله محموله برنج و روغن به شهرستان وارد و در بین شهروندان توزیع شده است.

توزیع بیش از 18 تن روغن نباتی در بشرویه

وی افزود: یک نفر فروشنده به عنوان نماینده معتمد سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان برای خرید عمده روغن نباتی به شرکت مربوطه معرفی شد و در مرحله نخست 9 تن و 300 کیلوگرم و در مرحله دوم 8 تن و 800 کیلوگرم روغن با قیمت مصوب سازمان حمایت از مصرف‌کننده در شهرستان توزیع شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بشرویه ادامه داد: همچنین 68 تن برنج به شهرستان وارد شده و محموله بعدی برنج نیز تا پایان هفته توزیع می‌شود.

حسن‌زاده با بیان اینکه 9 جلسه کمیته نرخ‌گذاری کالاها در شهرستان برگزار شده است، اظهار کرد: طرح نظارتی نوروز با هدف نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی از 15 اسفندماه تا 25 فروردین 92 اجرا می‌شود.

انتهای پیام/69006/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول