اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر زنجان تاکید کرد

تسریع روند انتقال کارخانه سرب و روی زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر زنجان بر ضرورت تصمیم‌گیری برای انتقال سریع کارخانه سرب و روی به محل جدید تاکید کرد و گفت: مسئولان باید برای انتقال پسماندهای این کارخانه فکر عاجلی کنند.

تسریع روند انتقال کارخانه سرب و روی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فریدون اصفهانیان ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به سپری شدن دهه فجر و حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، از این حضور تقدیر کرد و اظهار داشت: این حضور موجب یاس کسانی شد که بر طبل ناامیدی می‌کوبیدند.

وی به موضوع مطرح این روزهای استان در مورد آلایندگی‌های کارخانه سرب و روی اشاره کرد و افزود: با توجه به تشکیل جلسات متعدد در این مورد نتیجه‌ای در این باره عاید نشده است.

رئیس شورای شهر زنجان بر ضرورت تصمیم‌گیری برای انتقال سریع کارخانه سرب و روی به محل جدید تاکید کرد و گفت: مسئولان باید برای انتقال پسماندهای این کارخانه فکر عاجلی کنند.

*ارتقای فرهنگ آپارتمان‌نشینی

وی به گسترش آپارتمان‌نشینی در سطح شهر زنجان اشاره و تصریح کرد: برای ارتقای فرهنگ آپارتمان‌نشینی در این شهر هم باید اقداماتی انجام شود.

اصفهانیان با اشاره به نشست برگزار شده با صدا و سیما و برخی هنرمندان اضافه کرد: با کمک گرفتن از رسانه باید نسبت به اشاعه فرهنگ آپارتمان‌نشینی اقدام شود.

*لکه‌گیری آسفالت خیابان‌ها

وی به بهتر شدن وضعیت جوّی شهر اشاره و تصریح کرد: مدیران شهری باید از این فرصت استفاده کرده و برای لکه‌گیری آسفالت خیابان‌های شهر اقدام کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به استفاده از نوعی سنگ‌فرش با نام پی‌ور در پیاده‌روهای شهر زنجان اضافه کرد: ابعاد این پی‌ورها در شهرهای دیگر کوچکتر است که به لحاظ اقتصادی به هنگام بروز مشکل به‌صرفه‌تر است.

وی از حضور تیم فوتسال بانوان در لیگ دسته یک آزادگان خبر داد و افزود: این تیم برای نخستین بار در لیگ دسته یک حضور می‌یابد.

اصفهانیان از شهرداری زنجان برای برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری و مسابقات فوتسال دهه فجر تقدیر کرد.

انتهای پیام/73004/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول