اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزآباد خبر داد

آغاز به ساخت کارخانه فرآوری محصولات کشاورزی در فیروزآباد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزآباد گفت: کلنگ احداث کارخانه فرآوری محصولات کشاورزی فیروزآباد در دهه مبارکه فجر به زمین زده می‌شود.

آغاز به ساخت کارخانه فرآوری محصولات کشاورزی در فیروزآباد

جهانبخش بهمنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فیروزآباد اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا اندیشه‌های دینی امام خمینی (ره) برای نسل جوان تبیین شود.

فرماندار شهرستان فیروزآباد مردم‌سالاری را برانگیخته شده از تئوری انقلاب دانست و ابراز داشت: بسیاری از افراد به دنبال چالش کشیدن تئوری انقلاب هستند.

وی ادامه داد: عمده برنامه‌های دولت نهم و دهم بیشتر در راستای توسعه عدالت بر مبنای استراتژی مورد تاکید رهبری انقلاب بوده است.

بهمنی از کلنگ‌زنی کارخانه فرآوری محصولات کشاورزی در این شهرستان خبر داد و گفت: این کارخانه توسط بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری 6 میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود که 300 نفر اشتغال‌زایی را در این راستا به همراه دارد.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی مجموعه سورتینگ 5 هزار تنی در شهرک صنعتی این شهرستان در ایام دهه فجر بیان داشت: این کارخانه که درجه‌بندی محصولات کشاورزی و واکس آنها را برای صادرات انجام می‌دهد با 950 میلیون تومان تسهیلات و 25 درصد آورده، کلنگ آن به زمین زده می‌شود.

فرماندار شهرستان فیروزآباد اضافه کرد: این کارخانه به صورت مستقیم در آینده برای 13 نفر اشتغال‌زایی دارد که با توجه به صنعت کشاورزی فیروزآباد، یکی از لازمه‌های این شهرستان محسوب می‌شود.

بهمنی افتتاح پارک محله‌ای ورزشی انقلاب با اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان را از دیگر پروژه‌های این شهرستان عنوان کرد و ادامه داد: این پروژه توسط اداره تربیت بدنی اجرا شده که با توجه به وسعت کار یکی از مهمترین پروژه‌های عمرانی رفاهی این شهرستان محسوب می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزآباد همچنین در پایان سخنان خود کلنگ‌زنی سردخانه یک‌هزار تنی و برگزاری 50 برنامه فرهنگی را از ویژه برنامه‌های این شهرستان در ایام دهه مبارک فجر اعلام کرد و گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران به ثباتی رسیده که رقابت جدی با کشورهای توسعه یافته دارد و پیشرفت‌های رو به رشد ایران اسلامی نشان از ظرفیت بالای این کشور است.

انتهای پیام/2448/صا30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول