اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد

بهره‌برداری از کارخانه تولید الیاف پلی استر مرودشت

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس گفت: کارخانه تولید دریافت الیاف پلی‌استر با سرمایه‌گذاری بالغ بر 60 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از کارخانه تولید الیاف پلی استر مرودشت

مهران خاکساری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: با بهره‌برداری از این کارخانه تولیدی برای 20 نفر شغل ایجاد شده است.

وی ظرفیت تولید این کارخانه را 7 هزار تن انواع الیاف مصنوعی پلی‌استر اعلام کرد و افزود: تولیدات این کارخانه علاوه بر مصرف داخلی به دیگر کشورها به ویژه شیخ‌نشین‌های حاشیه خلیج تا ابد فارس صادر می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی فتح آباد با 41 هکتار مساحت، ظرفیت استقرار 50 واحد صنعتی با اشتغال‌زایی یک‌هزار نفر را دارد که تاکنون 10 واحد صنعتی فعال مستقر در این شهرک صنعتی، اشتغال 130 نفر را برعهده دارند و هفت واحد صنعتی نیز در آن در مرحله ساخت و ساز است.

خاکساری تصریح کرد: شهرک صنعتی فتح آباد دارای امکانات زیربنایی و زیرساختی شامل شبکه‌های توزیع آب، برق، تلفن، گاز، فاضلاب و تصفیه‌خانه فاضلاب صنعتی است.

این مسئول بیان داشت: شرکت صنعتی فتح آباد مرودشت در نزدیکی بزرگراه شیراز – اصفهان قرار دارد و دارای زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری دراین شهرک با توجه به موقعیت ویژه جغرافیایی از توجیه اقتصادی بالایی برخوردار است، گفت: از سرمایه‌گذاران در این شهرک صنعتی حمایت می‌شود.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول