اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرک صنعتی فیروزآباد صورت گرفت

افتتاح کارخانه صنعتی تولید باطری خودرو

خبرگزاری فارس: مدیر شهرک صنعتی فیروزآباد گفت: همزمان با دهه مبارک فجر کارخانه صنعتی تولیدی باطری خودرو در شهرک صنعتی فیروزآباد راه‌اندازی شد.

افتتاح کارخانه صنعتی تولید باطری خودرو

محمدمهدی اشرف‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فیروزآباد اظهار داشت: با بهره‌برداری از این واحد صنعتی ظرفیت تولید سالانه 12 هزار باطری خودرو فراهم شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خط تولید این واحد صنعتی توسط متخصصان داخلی طراحی و راه‌اندازی شده است.

مدیر شهرک صنعتی فیروزآباد خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این واحد صنعتی برای 20 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

اشرف‌نژاد تصریح کرد: در این کارخانه انواع باطری‌های آبی و فیلد ویژه خودرو سواری تولید می‌شود و این واحد صنعتی در زمینی به مساحت یک‌هزار و 800 متر مربع با زیربنای 300 متر مربع راه‌اندازی شده است.

این مسئول بیان داشت: شهرک صنعتی فیروزآباد با مساحت 56 هکتار ظرفیت استقرار 61 واحد صنعتی را دارد. همچنین در این شهرک صنعتی پیش‌بینی اشتغال برای یک‌هزار نفر شده است.

مدیر شهرک صنعتی فیروزآباد گفت: هم‌اکنون 10 واحد فعال با اشتغال‌زایی 150 نفر در این شهرک به فعالیت می‌پردازند و 16 واحد صنعتی در مرحله ساخت و ساز قرار دارند.

اشرف‌نژاد در پایان اذعان داشت: از سرمایه‌گذاران برای ایجاد واحدهای صنعتی در راستای توسعه صنعتی این شهرستان حمایت ویژه انجام شده و مشوق‌ها و تخفیف‌های ویژه‌ای به سرمایه‌گذاران اعطا می‌شود.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول