اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سیرجان در مجلس

اولویت استخدام کارخانه جهان‌فولاد با فرزندان بازنشستگان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز یک نفر هم در کارخانه جهان فولاد استخدام نشده و اولویت استخدام در این مجموعه با فرزندان بازنشستگان صنایع مس است.

اولویت استخدام کارخانه جهان‌فولاد با فرزندان بازنشستگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، شهباز حسن‌پور پیش از ظهر امروز در گردهمایی مدیران صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس اظهار داشت: نخستین بار است که در جلسه بازنشستگان شرکت می‌کنم و این قشر را راضی می‌بینم که این موضوع را باید در تاریخ نوشت.

وی با بیان اینکه برگزاری گردهمایی مدیران صندوق بازنشستگی صنایع مس یکی از ابتکارهای زیبای زاهدی رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان است، ابراز داشت: زاهدی با تدبیر، مدیریت و درایت خود مجمع نمایندگان را به سمتی هدایت کرد که چنین مجلس زیبایی امروز خلق شده است.

حسن‌پور اذعان داشت: بعضی از ما نمایندگان تیشه را بر ریشه خود می‌زدیم و دعوای سنگینی با وزیر داشتیم، اما با درایت زاهدی کارها به خوبی پیش رفت.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان به عنوان صدای مردم هستند، تصریح کرد: امروز ما به این برنامه آمدیم تا شاهد باشیم که شما قدرشناس مدیران هستید.

حسن‌پور خطاب به بازنشتگان صنایع مس بیان داشت: شما مدیرانی را برای استان کرمان تربیت کردید که نمونه آن را در بقیه صنعت‌ها کمتر می‌بینیم و اگر امروز ما سیرجانی‌ها افتخار می‌کنیم که کارهای بزرگی انجام می‌دهیم به علت حضور نیروهایی است که در مس تربیت شدند.

وی عنوان کرد: با کاری که تیم هیئت مدیره صنایع مس انجام داده است، پروژه فولاد مس به نام جهان فولاد و به عنوان بزرگترین سند مجموعه بازنشستگی کشور در دست اجرا است.

حسن‌پور تصریح کرد: در کارخانه جهان فولاد هنوز یک نفر هم استخدام نشده و اولویت استخدام در این مجموعه با فرزندان بازنشستگان صنایع مس است.

وی با اشاره به اینکه صنایع مس توان بسیاری برای کمک به صندوق بازنشستگی این مجموعه دارد، گفت: ارتباط خوب زاهدی با مجموعه دولت آینده زیبایی را برای شما و فرزندان شما رقم می‌زند.

این نماینده مجلس ابراز داشت: در جلسه ستاد توسعه استان کرمان مصوب شد که تمام معادن استان کرمان باید فعال شود، زیرا معادن مس در استان فعالیت می‌کنند به اندازه انگشتان دو دست هم نیستند در حالی که بیش از 100 توده معدنی که 40 مورد آن مس است در این خطه شناسایی شده است.

حسن‌پور با اشاره به بحث انتقال آب از سه محور به استان کرمان گفت: برای نخستین بار بحث انتقال آب بهشت‌آباد جایگاه قانونی و ردیف پیدا می‌کند و همچنین آب مورد نیاز استان کرمان از خلیج فارس و در پروژه‌ای دیگر از عمان به سایر شهرهای استان کرمان منتقل می‌شود.

وی افزود: در مورد سهام ترجیحی، اعتقادمان این است که این سهام حق مسلم تمام کارگران کشور است و سهام مذکور در صنایع مس تایید شده که وزارت اقتصاد و دارایی باید این کار را انجام دهد.

حسن‌پور با بیان اینکه محدوده مس در مجموعه شهرستان و استان کرمان قابل گسترش است، ابراز داشت: صنایع مس برای اشتغالزایی بیشتر فرزندان این مجموعه تلاش کند.

وی از اعلام آمادگی نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری مشکلات بازنشستگان صنایع مس با سئوال از وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

انتهای پیام/80019/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول