اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبر داد

راه‌اندازی 3 کارخانه تولید نوشیدنی در شهرک تخصصی نیر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از راه‌اندازی سه کارخانه بزرگ تولید انواع نوشیدنی در شهرک تخصصی نیر خبر داد.

راه‌اندازی 3 کارخانه تولید نوشیدنی در شهرک تخصصی نیر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد ملاطفی عصر امروز در جریان بازدید از روند توسعه شهرک تخصصی آب در نیر اظهار داشت: با راه‌اندازی این کارخانه تا یک سال آینده زمینه خوبی برای جذب سرمایه‌گذاران در این شهرک تخصصی فراهم می‌آید.

وی مرتفع شدن مشکلات و نارسایی‌های شهرک تخصصی آب را از مهم‌ترین اولویت‌های کاری برشمرد و تصریح کرد:‌ روند سرمایه‌گذاری در این شهرک تخصصی رو به رشد است به طوریکه با استمرار و ادامه این روند شاهد حرکت‌های مثبت در تقویت حوزه کارآفرینی و اشتغالزایی می‌باشیم.

ملاطفی یکی از مهم‌ترین مشکلات توسعه این شهرک را کمبود اعتبار و حاضر نشدن سرمایه‌گذاران برای حضور در این شهرک اعلام کرد و ادامه داد: برای انجام برخی از اقدامات از جمله جوشکاری تخصصی در این شهرک به 250 میلیون تومان اعتبار نیاز داریم.

این مسئول از حل مشکل انتقال برق،‌ گاز و تلفن در قالب تقویت واحدهای تولیدی و صنعتی خبر داد و خاطر نشان کرد: در این زمینه تلاش می‌شود تا برخی از نارسایی‌های گذشته نیز جبران شود.

وی از واگذاری مدیریت برخی فعالیت‌ها و اداره امور شهرک‌های صنعتی این استان به بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اضافه کرد: ‌این واگذاری‌ها در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و به منظور افزایش مشارکت بخش خصوصی صورت می‌گیرد.

به گفته ملاطفی واگذاری بسیاری از فعالیت‌های مرتبط با مدیریت شهرک‌های صنعتی به بخش خصوصی می‌تواند علاوه بر حضور پررنگ صنعتگران فضای مطلوبی را نیز در ارایه خدمات بهتر فراهم آورد.

در این بازدید فرماندار شهرستان نیر در سخنانی روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرک تخصصی آب را رضایت‌بخش توصیف کرد.

میر فخرالدین زاهد از مسئولان ذیربط خواست نسبت به رفع نارسایی‌های موجود به ویژه در حوزه زیرساختی اقدامات لازم و مثبت را انجام دهند.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: قطعاً توسعه این شهرک‌های تخصصی علاوه بر بالا رفتن ظرفیت تولید بیشتر زمینه کارآفرینی و توسعه همه‌جانبه را نیز فراهم می‌آورد.

انتهای پیام/62006‌/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول