اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی مطرح کرد:

هر خانه یک کارخانه

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی مهم‌ترین راه برون رفت از جنگ اقتصادی دشمن را در گرو توجه به اقتصاد مقاومتی دانست و گفت:سپاه استان اجرای طرح هر خانه یک کارخانه را دنبال می‌کند.

هر خانه یک کارخانه

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی در جامعه گفت: تدبیر مقام معظم رهبری برای مواجه با این موضوع، اقتصاد مقاومتی بوده از این رو باید در این مسیر گام برداشت.

وی با تاکید بر اینکه بخش زیادی از این مشکلات مربوط به فشارهای دشمنان بوده و برخی هم به خاطر بی تدبیری‌ها است، اظهار کرد: البته باید با مدیرانی که در انجام وظیفه خود کم کاری و اهمال می‌کنند باید برخورد شود.

یوسفعلی‌زاده تصریح کرد: دشمن همواره تلاش دارد تا در زیر گرانی‌ها مردم و نظام را بشکنند، از این رو مردم باید به میدان بیایند و در این راستا جلوی هزینه‌های زیادی را بگیرند.

وی اضافه کرد: البته مردم نیز به شایعات توجه نکنند و گران نخرند و چاره گران‌فروشی نخریدن است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی همچنین انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر و پیشبرد آن را وظیفه دلسوزان در شرایط کنونی جنگ اقتصادی دشمن برشمرد.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی تاکید کرد: مردم باید به این عرصه‌ها با قوت ورود کنند و نقش خودشان را بیش از گذشته ایفا نمایند.

یوسفعلی‌زاده گفت: اکنون با جنگ اقتصادی همه جانبه مواجه بوده و آحاد مردم با این جنگ روبه رو هستند.

وی یکی از مشت‌های پولادین ملت به دشمنان نظام اسلامی را حضور حداکثری در انتخابات خرداد 92 برشمرد و افزود: این حضور حداکثری می‌تواند خواست دشمنان را در این جنگ ناکام بگذارد.

وی همچنین برخورد قاطع با محتکران و اخلال گران اقتصادی را در این راستا مهم برشمرد و گفت: کما اینکه در این زمینه برخوردهایی هم شده و این مهم باید تداوم یابد.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی حوزه سوم در مواجهه با جنگ اقتصادی دشمن را کارآفرینی و ایجاد اشتغال برشمرد و گفت: ما ایده هر خانه که یک کارخانه شود را پیگیری می‌کنیم، اگر خانه روستایی است، دام پرورش بدهند یا در زمینه بافت فرش ورود کنند و یا در هر زمینه دیگر تا جامعه را از مصرفی بودن خارج و به سمت تولید سوق دهند.

وی تصریح کرد: در این راستا هم تبلیغ کرده و هم ورود و حمایت می‌کنیم تا از این مقطع حساس نیز با سربلندی عبور کنیم.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از بسیج به عنوان پرچمدار این حرکت اقتصادی یاد کرد و گفت: باید مصارف مورد نیاز تامین و در کشور تولید شود و این مهم در خراسان شمالی به عنوان یک استان با ظرفیت نیز به جد تا به نتیجه رسیدن پیگیری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بسیج در تمام عرصه‌های دفاع از انقلاب در خط مقدم بوده و ما از چنین ظرفیت‌هایی برای پیشبرد و دفاع از آرمان‌های نظام و مقابله با خواسته‌های پلید دشمنان نظام اسلامی بهره می‌گیریم.

انتهای پیام/63002/ق40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول