اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان:

48 تعاونی مسکن در شهرستان ابهر فعال است

خبرگزاری فارس: معاون امور تعاون، اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به تعاونی‏های فعال در بخش مسکن گفت: 48 تعاونی مسکن در شهرستان ابهر فعال است.

48 تعاونی مسکن در شهرستان ابهر فعال است

محمد‏رضا باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اهمیت تعاون در بخش مسکن بسیار بالا است و توجه به این تعاونی‏ها در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه بروز تخلفات در تعاونی‏های بخش مسکن همواره مورد توجه قرار داشته است، افزود: توجه به این تخلفات مورد تاکید قرار دارد.

*نظارت مناسبی در بخش تعاونی‏های مسکن در حال انجام است

معاون امور تعاون، اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان نظارت بر تعاونی‏های مسکن را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: نظارت مناسبی در بخش تعاونی‏های مسکن در حال انجام است.

وی تمرکز فعالیت‏های بخش مسکن در مسکن مهر را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: با تمرکز ساخت و ساز در بخش مسکن مهر موضوع نظارت به شکل مناسبی صورت گرفته است.

*فعالیت سه تعاونی مسکن در شهرستان ایجرود

باقری با اشاره به تعاونی‏های فعال در بخش مسکن شهرستان ایجرود، خاطرنشان کرد: سه تعاونی مسکن در شهرستان ایجرود فعالیت می‏کنند.

معاون امور تعاون، اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان فعالیت تعاونی‏های مسکن در شهرستان ایجرود را مناسب ارزیابی کرد و ادامه داد: فعالیت این تعاونی‏ها به شکل مناسبی در حال انجام است.

*شش تعاونی مسکن در شهرستان طارم فعال است

وی به فعالیت تعاونی‏های مسکن در شهرستان طارم اشاره کرد و گفت: در شهرستان طارم شش تعاونی در بخش مسکن فعال هستند.

باقری با ارزیابی مناسب از فعالیت تعاونی‏های مسکن در شهرستان طارم، اظهار داشت: عملکرد تعاونی‏های فعال در شهرستان طارم به شکل مناسبی مورد نظارت قرار گرفته است.

معاون امور تعاون، اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان لزوم توجه به ارزیابی عملکرد تعاونی‏های مسکن را مورد تاکید قرار داد و افزود: فعالیت تعاونی‏ها مورد ارزیابی مستمر قرار دارد.

انتهای پیام/73002/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول