اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز

توزیع مرغ با قیمت تعاونی در آذربایجان‌غربی آغاز شد

خبرگزاری فارس: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از آغاز طرح توزیع مرغ در سطح استان از صبح امروز خبر داد.

توزیع مرغ با قیمت تعاونی در آذربایجان‌غربی آغاز شد

محمد دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه طرح توزیع مرغ از امروز با قیمت حداقل 5 هزار تومان در آذربایجان‌غربی آغاز شده است، اظهار داشت: در ابتدا توزیع در شبکه‌های کارمندی و کارگری صورت می‌گیرد که از دوشنبه 23 اسفندماه سال جاری توزیع سراسری آن برای مصرف عموم در سطح استان آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه سهمیه استان برای توزیع مرغ در آذربایجان غربی 404 تن است، افزود: این طرح تا زمان کشش بازار و اتمام سهمیه اعلامی استان از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه خواهد داشت.

دهقان با بیان اینکه مرغ‌هایی که از امروز در آذربایجان غربی توزیع می‌شود، هم وارداتی و هم داخلی است، تصریح کرد: مرغ‌هایی که سهمیه استان و توسط این سازمان و معاونت در آذربایجان غربی توزیع می‌شود تنها مرغ منجمد است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در پاسخ به این سؤال که آیا سهمیه توزیع گوشت که از امروز آغاز شده، تنها مربوط به توزیع مرغ است یا توزیع گوشت قرمز نیز در برنامه قرار خواهد گرفت، گفت: این سهمیه بر اساس اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت تنها اختصاص به توزیع مرغ منجمد دارد و به احتمال بسیار توزیع گوشت قرمز در نمایشگاه بهاره استان صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به مکان‌های توزیع سهمیه مرغ منجمد در آذربایجان غربی ادامه داد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای و کارگری و واحدهای صنفی منتخب از سوی اتحادیه‌ها، مراکز توزیع مرغ را تشکیل خواهند داد.

دهقان هدف از اجرای طرح توزیع مرغ منجمد در استان را، تعدیل قیمت مرغ و رعایت قیمت‌های مصوب در استان عنوان کرد.

انتهای پیام/61009/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول