اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مشکل زمین‌های تعاونی سپاه گچساران در حال حل شدن است

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: موضوع زمین‌های تعاونی سپاه گچساران در حال بررسی و مشکل این زمین‌ها در حال برطرف شدن است.

مشکل زمین‌های تعاونی سپاه گچساران در حال حل شدن است

سیدحسین صابری امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس گچساران، در پاسخ به سئوال وی مبنی بر این‌که تعیین وضعیت زمین‌های تعاونی سپاه با نام زمین‌های زیباشهر در چه مرحله‌ای قرار دارد، اظهار کرد: حدود سه ماه قبل، موضوع زمین‌های تعاونی سپاه با من در میان گذاشته شد.

وی افزود: در راستای تعیین تکلیف این زمین‌ها که سال‌های زیادی از واگذار کردن آن به متقاضیان می‌گذرد، تیمی از استانداری مسئول پیگیری و بررسی مشکلات و موانع کاربری این زمین‌ها شد.

صابری ابراز داشت: موضوع این زمین‌ها از طریق دوستان راه و شهرسازی استان و شهرستان، سپاه ناحیه گچساران، فرماندار و شهرداری دوگنبدان مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت و پرونده‌ای 400 صفحه‌ای توسط دوستان تشکیل و به من ارائه شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: پرونده را با دقت مطالعه کرده و در جلساتی که در این زمینه با حضور شهردار دوگنبدان، فرمانده سپاه ناحیه گچساران، فرماندار این شهرستان،مدیرکل مسکن و شهرسازی استان، رئیس راه و شهرسازی گچساران و مسئولان دفتر فنی استانداری برگزار شد، راه حلی به آقایان ارائه کردم که این راه حل هیچ گونه مشکلی ندارد.

صابری گفت: عزیزان سپاه سرانه طرح جامع سال 67 و 68 ر تا سال 72 که این تفکیک و واگذاری‌ها انجام شده اعمال کنند و به صورت یک‌جا یا پراکنده تأمین کرده و تحویل دهند تا مشکل واگذاری حل شود.

وی خاطرنشان کرد: اداره ثبت اسناد نیز آمادگی کامل دارد تا بعد از برطرف شدن مشکل این زمین‌ها و تهیه صورت مجلس تفکیکی نسبت به صور اسناد اقدام نماید.

صابری یادآور شد: این تصمیم مربوط به یک ماه گذشته بوده و چندین مرتبه این موضوع را از طریق سپاه پیگیری کردم که آن عزیزان نیز اعلام کردند که در حال پیگیری و اجرای کار هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان داشت: بر اساس تجربه و تکلیف در اجرای قانون، راه حلی عملی و اجرایی کوتاه مدتی در زمینه برطرف شدن مشکل این زمین‌ها ارائه داده‌ام و فکر می‌کنم مشکلی وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/82001/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول