اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان:

حدود 3 هزار واحد مسکن مهر تعاونی اصفهان سند‌دار شده‌اند

خبرگزاری فارس: معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: در حال حاضر حدود سه هزار واحد مسکن مهر بخش تعاونی در سطح استان اصفهان سند‌دار شده‌اند و سند‌دار شدن این واحد‌ها ضرورت دارد.

حدود 3 هزار واحد مسکن مهر تعاونی اصفهان سند‌دار شده‌اند

علیرضا تیغ‌ساز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر هفت هزار و 100 واحد مسکن مهر بخش تعاونی در استان اصفهان به بهره‌برداری رسیده است، اظهار کرد: اما در حال حاضر بیش از نیمی از این واحد‌ها هنوز سند‌دار نشده‌اند و اقدامات لازم باید در راستای سند‌دار شدن تمام این واحد‌ها در استان انجام شود.

وی با بیان اینکه درصدد دریافت هر چه سریع‌تر پروانه پایان ساخت واحد‌های تکمیل شده مسکن مهر بخش تعاونی در شهر‌های استان هستیم، اضافه کرد: پس از دریافت پایان ساخت این واحد‌ها باید پیگیری‌های لازم در راستای سند دار شدن این واحد‌ها انجام شود.

معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان تصریح کرد: سند مالکیت اعیانی و سند زمین باید با پایانه ساخت این واحد‌ها به بانک ارائه شود تا بانک وامی را که به عنوان تسهیلات پروژه‌های مسکن مهر تعاونی در نظر گرفته هر چه سریع‌تر قسط‌بندی کند.

وی با تاکید بر اینکه برای انجام این پروسه باید سند واحد‌ها آماده باشد و در صورت نبود این سند تقسیط وام‌های این واحد‌ها با وجود ضامن معتبر امکان‌پذیر است، ادامه داد: تقسیط هر چه سریع‌تر وام‌های در نظر گرفته شده برای پروژه‌های مسکن مهر بخش تعاونی به نفع مالکان این واحد‌ها است.

تیغ‌ساز با اشاره به اینکه در صورت عدم انجام تقسیط این وام‌ها مالکان واحد‌های مسکن مهر با جریمه مالی سنگینی مواجه می‌شوند، تأکید کرد: سند دار شدن واحد‌های مسکن مهر بخش تعاونی در برخی از شهر‌ها در کوتاه مدت امکان‌پذیر نیست و با توجه به این موضوع مالکان این واحد‌ها باید برای تقسیط وام‌های خود نسبت به معرفی ضامن معتبر به بانک اقدام کنند.

وی افزود:  در حال حاضر حدود سه هزار واحد مسکن مهر بخش تعاونی در سطح استان اصفهان سند‌دار شده‌اند و سند‌دار شدن این واحد‌ها ضرورت دارد.

معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه با سند دار شدن این واحد‌ها وام‌های اختصاص داده شده به آنها نیز قسط‌بندی شده است، گفت: سند این واحد‌ها نیز در رهن بانک است و پس از پایان اقساط وام‌ها سند این واحد‌ها نیز از گروی بانک خارج می‌شود.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول