اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

7 تعاونی در خلیل‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: سرپرست تعاون خلیل‌آباد گفت: همزمان با دهه فجر 7 تعاونی در شهرستان خلیل‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد.

7 تعاونی در خلیل‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، حسین نوری ظهر امروز در نشست خبری در ارتباط با اقدامات انجام شده در حوزه تعاون و کار در شهرستان خلیل‌آباد اظهار کرد: یکی از هفت شرکت تعاونی که در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود، تعاونی آموزشگاه رانندگی موتورسیکلت است که با افتتاح آن افراد فاقد گواهینامه دیگر نیاز به مراجعه برای برگزاری آزمون و مراحل صدور گواهینامه به شهرهای همجوار ندارند.

نوری با تقدیر از راهنمائی و رانندگی در اجرای این‌گونه فعالیت‌ها و سپردن امور در قالب تعاونی، افزود: تعاون به فرموده رهبری معظم انقلاب، چشمه جوشان اشتغال است، بنابراین ایجاد تعاونی کمک شایانی به حل مشکلات جوانان می‌کند.

وی با بیان اینکه این تعاونی‌ها برای 65 نفر شغل ایجاد کرده‌اند، خاطر نشان کرد: شرکت‌های تعاونی مذکور در زمینه پوشاک، بسته‌بندی، آموزشی و تولید شن و ماسه است.

سرپرست اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی خلیل‌آباد گفت: در امسال این شهرستان با تشکیل 17 شرکت تعاونی در شاخه‌های مختلف توانسته حداقل برای 100 نفر زمینه کار فراهم کند.

وی با تقاضا از بانک توسعه تعاون برای کمک به شرکت‌های تعاونی شهرستان اظهار کرد: در صورت حمایت از تعاونی‌ها این شهرستان دارای استعدادهای زیادی در این بخش است.

انتهای پیام/70004/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول