اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور حقوقی اتحادیه تعاون روستایی استان قزوین:

کارگاه آشنایی تعاونی‌داران با مباحث حقوقی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مشاور حقوقی اتحادیه تعاون روستایی استان قزوین گفت: کارگاه آشنایی تعاونی‌داران قزوین با مباحث حقوقی برگزار می‌شود.

کارگاه آشنایی تعاونی‌داران با مباحث حقوقی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سیدمهدی پرپینچی امروز در کارگاه آموزشی تعاونی قزوین اظهار داشت: آشنایی با قانون صدور چک، حقوق و تکالیف دارندگان اسناد تجاری اعم از چک و سفته، نحوه طرح دعاوی حقوقی و کیفری مرتبط با اسناد تجاری، مسئولیت اشخاص حقیقی و حقوقی در قبال اسناد تجاری جزو مطالبی است که در حوزه تعاونی‌ها مهم محسوب شده و تلقی می‌شود.

مشاور حقوقی اتحادیه تعاون روستایی استان قزوین افزود: مسئولیت صاحبان امضا اسناد تجاری در قبال دارندگان اسناد و صاحبان حساب، شرایط صدور اسناد تجاری اعم از چک و سفته در بحث شرکت‌های تعاونی باید با آموزش مورد توجه و نگاه ویژه قرار گرفته و به حساب آید.

این مسئول ابراز داشت: آشنایی با مسئولیت تضامنی صادر کنندگان و امضا کنندگان اسناد تجاری نیز لازم است که با برگزاری دوره‌ها آموزش داده شده تا بتوان زمینه را برای جهش و پیشرفت فراهم کرد.

دوره آموزشی تعاون روستایی با حضور 85 نفر از مدیران عامل تعاونی‌های روستایی، کشاورزی، تولیدی و زنان روستایی نظام صنفی کارهای کشاورزی در سالن اجتماعات سازمان تعاون روستایی استان قزوین برگزار شد.

قرار است مدرک معتبر مرکز آموزش جهاد کشاورزی قزوین به فراگیران دوره مذکور اعطا شود.

انتهای پیام/77005/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول