اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان:

8300 تعاونی در استان اصفهان وجود دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: در ابتدای انقلاب اسلامی ایران تنها 181 تعاونی در سطح استان اصفهان وجود داشته است، اما امروز هشت هزار و 300 تعاونی در استان وجود دارد.

8300 تعاونی در استان اصفهان وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلامعلی قادری ظهر امروز در آیین افتتاحیه طرح‌های تعاونی استان هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر با بیان اینکه هر ساله اقدامات بسیاری در راستای صادرات تولیدات تعاونی در سطح استان صورت می‌گیرد، اظهار کرد: البته اشکالاتی در زمینه فعالیت تعاونی‌ها وجود دارد، اما تمام مسئولان باید با قرار گرفتن در کنار یکدیگر در راستای برطرف شدن این مشکلات گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با اتحاد، انسجام، همدلی و هم‌فکری ملت مبارز و همیشه در صحنه به پیروزی رسیده است، اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران پیروزی در انقلاب را مدیون امام خمینی (ره) بوده و انقلاب ایران با محوریت و رهبری ایشان به پیروزی دست یافته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه دو هدف بزرگ و کلان به عنوان رویکرد‌‌های پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود، تصریح کرد: مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی و تبیین محور‌ها و ارزش‌های انقلاب به عنوان یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های تبیین شده برای پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه همچنین انقلاب اسلامی ایران در راستای حفظ ارزش‌ها، اعتقادات و باور‌های مردم شکل گرفته است، ادامه داد: از ابتدای انقلاب اسلامی ایران مردم با دشمنی‌های استکبار جهانی مواجه بودند و با گذشت 34 سال از عمر انقلاب فتنه‌گری‌ها و دشمنی‌های دشمنان رنگ دیگری به خود گرفته است.

قادری با بیان اینکه اما مردم ایران در مقابل تمام فتنه‌گری‌های دشمنان با قدرت از کشور خود و ارزش‌های ایران اسلامی دفاع کرده‌اند، تاکید کرد: امام خمینی (ره) با تدبیر و مدیریت صحیح کشور پیروزی انقلاب اسلامی را برای ملت ایران رقم زده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه شکل‌گیری ترفند‌های جدید از سوی دشمنان و استکبار جهانی بر علیه کشور همچنان ادامه دارد، افزود: دشمن در دهه نخست انقلاب جنگ تحمیلی را در کشور آغاز کرد، اما ملت ایران با همدلی و همراهی با یکدیگر در مقابل دشمنان ایستادند و به پیروزی دست یافتند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با اشاره به اینکه تمرکز دشمن در دهه‌های دوم و سوم انقلاب بر روی مسائل فرهنگی بوده است، گفت: ملت ایران در دهه‌های دوم و سوم انقلاب با حجم عظیمی از اقدامات فرهنگی دشمن مواجه بوده‌اند.

وی با بیان اینکه با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب دهه چهارم انقلاب به عنوان دهه پیشرفت و عدالت محسوب می‌شود، اظهار کرد: عمده کینه‌توزی‌های دشمن بر علیه کشور در دهه چهارم انقلاب حول محور‌های اقتصادی بوده است.

قادری با تاکید بر اینکه اما انقلاب اسلامی ایران در دهه چهارم از عمر خود به درختی محکم و تنومند تبدیل شده است، ادامه داد: دشمنان اگر چه شکننده‌ترین تحریم‌ها را علیه کشور دارند، اما ملت ایران با تمام توان خود و با تکیه بر ارزش‌های انقلاب در مقابل تحریم‌ها از کشور دفاع می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز نهضت بیداری اسلامی با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته است، تصریح کرد: در گذشته کشور مصر همتای بی قید و شرطی برای اسرائیل بر علیه ایران بوده، اما امروز مصر به همتای بی‌قید و شرط جمهوری اسلامی ایران علیه اسرائیل تبدیل شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با تاکید بر اینکه کشور ایران پیش از انقلاب اسلامی ایران پیشرفتی در زمینه مباحث علمی نداشته است، اضافه کرد: اما امروز کشور ایران به پیشرفت‌های علمی قابل توجهی در مباحث مختلف داشته است.

وی با بیان اینکه کشور پیش از انقلاب در راستای صنعت پتروشیمی جایگاهی در جهان نداشته است، اما امروز با وجود تمام تحریم‌ها ایران رتبه دوم تولید محصولات پتروشیمی را در خاورمیانه دارد، تأکید کرد: همچنین امروز ایران در زمینه تولید سلاح‌های نظامی پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای دارد.

قادری به تعداد تعاونی‌های موجود در استان اشاره کرد و افزود: در ابتدای انقلاب اسلامی ایران تنها 181 تعاونی در سطح استان اصفهان وجود داشته است، اما امروز هشت هزار و 300 تعاونی در استان وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر تمام بخش‌های صنعتی فعال در استان دغدغه تولید را دارند، گفت: در هفته تعاون امسال 104 طرح تعاونی و امروز نیز 81 طرح تعاونی در استان اصفهان به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه امسال 185 طرح تعاونی در استان اصفهان راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: امسال 23 هزار نفر ساعت کار آموزش برای تعاون‌گران استان اصفهان اجرا شده و 12 هزار نفر ساعت کار آموزش برای بخش تعاونی‌ها انجام شده است.

وی به برگزاری 18 هزار بازرسی از واحد‌های تولیدی، خدماتی و کشاورزی استان اشاره کرد و ادامه داد: توسعه کمی و کیفی شورا‌های بازرسی بر انجام فعالیت‌های تعاونی‌ها در دستور کار این اداره قرار دارد.

قادری با اشاره به اینکه 55 طرح عمرانی در این اداره اجرا شده و پنج هزار میلیون یورو اعتبار برای اجرای این طرح‌ها در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: توسعه فعالیت‌های تعاونی‌ها در بخش‌های مختلف سبب اشتغال‌زایی برای کشور می‌شود.

انتهای پیام/63004/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول