اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان:

حضور گسترده در راهپیمایی نشانه صبر ملت ایران است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: مردمی که طی هشت سال جنگ تحمیلی در مقابل گلوله‌ها و تانک‌های دشمن استقامت کردند در مقابل تحریم‌ها نیز صبوری کرده و نشانه آن حضور گسترده در راهپیمایی امروز است.

حضور گسترده در راهپیمایی نشانه صبر ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام مهدی عربپور ظهر امروز در جمع راهپیمایان در این شهرستان اظهار داشت: سابقه انقلابی و میزبانی مردم شهرستان جیرفت در زمان تبعید مقام معظم رهبری زبانزد عام و خاص است.

وی افزود: در چنین روزی با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان تلاش کرد تا آنها را از شبهات و تهمت‌های رسانه‌های استکبار جهانی علیه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی محفوظ داشت.

انگیزه مردم برای انقلاب احیای احکام اسلام بود

عربپور با بیان اینکه با ایجاد انقلاب اسلامی ایران رژیم پادشاهی برای همیشه از این کشور رخت بربست، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با ویژگی‌های برجسته و خاص خود در تمام دنیا بی‌نظیر است.

وی از جمله این ویژگی‌های این انقلاب را حرکت و قیام قرآنی مردم ایران دانست و ابراز داشت: در حالی که تمام انقلاب‌های جهان برای رسیدن به اهداف مادی برپا شده است، اما انقلاب اسلامی ایران در راستای دستورات الهی و قرآن کریم همواره جهاد و مبارزه کرده است.

عربپور با بیان اینکه هیچ انقلابی جز انقلاب انبیا دارای ویژگی وحیانی نبوده است، عنوان کرد: اقشار مختلف مردم اعم از دانش‌آموزان، دانشجویان، کارگران، کارمندان، بازاریان، روحانیان و ... با حضور در تمام صحنه‌های انقلاب انگیزه‌ای جز پیاده‌کردن احکام الهی نداشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با تأکید بر اینکه این انقلاب تاکنون بر اساس همین اصول و اعتقادات مستحکم برپا مانده و همواره حرکت می‌کند، گفت: در نهایت اسلامی که در انزوا قرار داشت با برنامه‌ریزی و تدبیر بنیانگذار انقلاب اسلامی احیا شد.

امام خمینی(ره) احیاگر اسلام ناب محمدی

عربپور امام خمینی(ره) را احیاگر اسلام ناب محمدی دانست و بیان داشت: اکنون با ایجاد موج بیداری اسلامی در منطقه و نفوذ آن تا قلب اروپا این اسلام در حال گسترش است و امیدواریم بر تمام دنیا حاکم شود.

وی اذعان داشت: از زمان ایجاد انقلاب اسلامی تا امروز که سی و چهارمین سالگرد آن است، استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا با توطئه‌ها و فتنه‌های بسیار درصدد سد کردن این انقلاب بودند، اما مردم ایران نیز با صبر و استقامت در مقابل آنان ایستادگی کردند.

عربپور خاطرنشان کرد: توطئه‌های و فتنه‌هایی از جمله اختلافات قومی، جنگ هشت ساله و ترور متفکران و دانشمندان ایرانی موجب شد تا متخصصان و جوانان ایرانی سال‌های زیادی را در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بگذرانند.

وی اظهار داشت: پس از جنگ تحمیلی دشمن هجمه خود را بر جنگ و کودتای نرم قرارداد تا در نهایت در فتنه 88 با توطئه احزاب مختلف قصد ساقط کردن انقلاب اسلامی را داشتند که به فضل الهی، روشنگری مقام معظم رهبری و بصیرت مردم ناکام ماند.

حصر اقتصادی برای جدا کردن مردم از انقلاب است

عربپور تصریح کرد: همچنین مسئله حصر اقتصادی که از همان ابتدای انقلاب اسلامی در برنامه دشمنان قرار داشت با شیوه‌های مختلف در حال انجام است به گونه‌ای که برای همراه کردن دیگر کشورها مسئله هسته‌ای ایران را مطرح کردند و تلاش می‌کنند تا از هر طریق به این انقلاب ضربه بزنند.

وی افزود: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی مردم جهان را در مقابل زورگویی استکبار جهانی بیدار کرده است، این تحریم‌ها را اکنون در راستای دلسرد کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی و جدا کردن آنان از انقلاب به شدت علیه ملت ایران اعمال می‌کنند تا از این طریق به اهداف و اغراض خود دست یابند.

مردم در مقابل گرانی‌ها استقامت می‌کنند

عربپور عنوان کرد: در این شرایط وظیفه انقلابی‌ها، مردم و مسئولان جمهوری اسلامی صبر و استقامت و برداشتن موانع است تا تلاش‌هایی را که طی این سال‌ها برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی انجام شده است به ثمر بنشیند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: مردمی که طی هشت سال جنگ تحمیلی در مقابل گلوله‌ها و تانک‌های دشمن استقامت کردند در مقابل این گرانی‌ها نیز صبوری کرده که نشانه آن نیز همین حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه است.

عربپور خطاب به مسئولان نظام بیان داشت: اکنون زمان بحث و دعوای سیاسی نیست، بلکه باید در چنین شرایطی تمام اقشار و گروه‌های سیاسی وحدت خود را حفظ کنند تا بتوان در انتخابات آینده افراد صالحی را انتخاب کرد.

ولایت فقیه رمز پیروزی انقلاب

وی تبعیت از ولایت فقیه را رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی دانست و اذعان داشت: مردم ایران همواره قبل و پس از انقلاب تابع محض ولایت بوده و هیچ شک و شبهه‌ای در پیروی و تبعیت از آن نداشته است.

عربپور خاطرنشان کرد: امام راحل خط قرمزهایی برای انقلاب اسلامی ایران مشخص کرده است، بنابراین هر کس که ادعا کند که در مسیر خط امام قرار دارد، اما از تعریف و تمجید دشمنان به وجد آید از این مسیر منحرف شده است.

انتهای پیام/80001/غ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول