اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد جیرفت:

حضور بی‌سابقه در راهپیمایی لبیک به ندای رهبری است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جیرفت گفت: حضور بی‌سابقه مردم در راهپیمایی در راستای لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری و در واقع تودهنی به دشمنان اسلام است.

حضور بی‌سابقه در راهپیمایی لبیک به ندای رهبری است

سعید سالارگنجی امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: روز 22 بهمن روز ملی ما است، حضور بی‌سابقه مردم در این آیین در راستای لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری و در واقع تودهنی به دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: هنرمندان انجمن هنرهای تجسمی شهرستان جیرفت مانند دیگر اقشار جامعه در کنار سایر راهپیمایان حضور خود را با هنر در این گرامیداشت نشان دادند و بر همین اساس امروز ترسیم نقاشی زنده را در حاشیه این راهپیمایی باشکوه داشتند و پیام انقلاب را به شکل مفهومی بیان کردند.

سالارگنجی تصریح کرد: در کنار این ایستگاه نقاشی، پلاکاردی برای ثبت دل‌نوشته شرکت کنندگان، در این مراسم گذاشته شد تا دل‌نوشته‌های خود را در ارتباط با انقلاب بنویسند و امضا کنند و همچنین در مسیر راهپیمایان توسط هنرمندان این شهرستان پرچم آمریکا نقاشی شده و در واقع مردم مستکبران آمریکا را زیر پای خود له کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: این تصویر پرچم آمریکا در کف خیابان نمادی است از استکباری که ملت ایران زیر پای خود و با استقامت خود له کردند.

به گزارش فارس، همزمان با سراسر کشور مردم جیرفت با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر خشم و انزجار خود را از استکبار به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/80002/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول