اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی:

پیام حضور در راهپیمایی 22 بهمن اقتدار و ایستادگی علیه زورگویان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز نشان داد تسلط بر مردمی که در نظامی برخاسته از دین و شریعت زندگی می‌کنند آسان نیست.

پیام حضور در راهپیمایی 22 بهمن اقتدار و ایستادگی علیه زورگویان است

محمدحسن آصفری امروز و در حاشیه مراسم راهپیمایی با شکوه 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی افزود: امروز مردم همیشه در صحنه اراک با حضور پرشور خود در راهپیمایی قدرت بزرگ و همبستگی و همراهی ملت و نظام در مقابله با باج‌خواهی‌های آمریکا و متحدینش را به نمایش گذاشتند.

وی تصریح کرد: حماسه‌آفرینی این مردم بار دیگر ثابت کرد  که ترفندها و نیرنگ‌های استکبار جهانی نمی‌تواند در اراده آهنین مردم ایران خللی ایجاد کند.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی نشان دادند شعور سیاسی بالایی دارند و هر وقت که کشور را در خطر دیده‌اند با حضور آگاهانه خود دشمنان را ناامید کرد‌ه‌اند، شرکت در انتخابات و راهپیمایی و نمونه‌های بارز این حضور آگاهانه است و ملت ایران امروز با حضور بی‌نظیر و پرشور خود به دنیا ثابت کردند که تا پای جان از آرمان‌های انقلاب دفاع خواهند کرد.

آصفری خاطر نشان ساخت: حضور مقتدرانه مردم در  این راهپیمایی موجب افزایش عزت و اقتدار ایران اسلامی در جهان شده  که باید از تک تک این مردم قدردانی کرد.

وی حضور پرشور مردم را بیانگر موقعیت شناسی و درک بالای سیاسی مردم دانست و ادامه داد: مردم هرگاه تهدیدهایی را علیه این نظام احساس کردند، وحدت و همبستگی بیشتری در عرصه‌های انقلاب از خود نشان دادند که این موجب یأس و ناامیدی دشمنان می‌شود.

وی تاکید کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی امروز بار دیگر در راهپیمایی عظیم 22 بهمن مشت محکمی به تمام یاوه گویی‌های مستکبران و ایادی آنها کوبیدند.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس با اشاره به اینکه  22 بهمن، تبلور عینی وحدت و اتحاد ملی مردم ایران است، اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن نماد همبستگی ملت ایران برای مقابله با استکبار است که مردم ایران در سال‌های گذشته همواره بیداری و هوشیاری خود در عرصه‌های مختلف انقلاب را نشان داده‌اند و امروز نیز بیداری خود را به منصه ظهور گذاشتند.

انتهای پیام/87002/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول