اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

راهپیمایی 22 بهمن در سرپل‌ذهاب برگزار شد

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور راهپیمایی 22 بهمن با حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان سرپل‌ذهاب انجام شد.

راهپیمایی 22 بهمن در سرپل‌ذهاب برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سرپل‌ذهاب، مردم ولایت‌مدار و انقلابی شهرستان سرپل‌ذهاب با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، عشق و علاقه خود را به نظام اسلامی و مقام معظم رهبری نشان دادند و حماسه‌ای دیگر را خلق کردند.

اقشار مختلف مردم، مسئولان، روحانیان، کارمندان ادارات و نهادها، دانشگاهیان و دانش‌آموزان این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن با سردادن شعار مرگ بر آمریکا، پشتیبانی و حمایت خود را از مواضع اصولی کشورمان در مقابل با بیگانگان اعلام داشتند.

حجت‌السلام مجید صفدری بعد از پایان راهپیمایی در اجتماع راهپیمایان گفت: دوران دیکتاتوری در دنیا به سر آمده و ملت‌های آزاده جهان با تاثیرپذیری از انقلاب اسلامی ایران، خواستار عدالت و برقراری نظام اسلامی هستند.

وی با اشاره به گذشت بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی، حمایت قاطع مردم از نظام اسلامی را مرهون درایت و ذکاوت رهبر فرزانه انقلاب دانست و افزود: امت آگاه و بصیر ایران، همواره با تکیه بر اشارات حکیمانه رهبری، از نظام اسلامی و ولایی خود حمایت کرده و دشمنان این مرز و بوم را مایوس و سرافکنده خواهند ساخت.

اجرای سرود دانش‌آموزی و قرائت قطعنامه راهپیمایی، از بخش‌های دیگر حماسه 22 بهمن مردم انقلابی سرپل‌ذهاب بود که مردم با فریادهای الله‌اکبر بندبند آنرا تایید کردند.

پایان بخش راهپیمایی 22 بهمن با آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل همراه بود.

انتهای پیام/2700/ر10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول