اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شکوه پیمان / 24

حضور مردم در راهپیمایی گمانه‌زنی‌ دشمن را نقش برآب کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه فردوس گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گمانه‌زنی دشمن را نقش برآب کرد.

حضور مردم در راهپیمایی گمانه‌زنی‌ دشمن را نقش برآب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی ظهر امروز در جمع نمازگزاران و راهپیمایان یوم ‌الله 22 بهمن فردوس اظهار داشت: روز 22 بهمن، درهای رهایی و پیروزی را به روی ملت ایران گشود و به عنوان حماسه‌ای بزرگ در تاریخ به ثبت رسید.

وی افزود: دشمنان انقلاب و نظام برای عدم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نقشه‌های زیادی کشیده‌ بودند و عدم حضور مردم را صددرصدی می‌دانستند ولی ملت بزرگ ایران بار دیگر ثابت کرد که پشتیبان نظام و گوش به فرمان رهبری هستند.                           

امام جمعه فردوس تصریح کرد: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که تحریم‌ها و فشارهای دشمن برای از پا درآوردن ملت بزرگ ایران کارساز نیست و اراده و همت این ملت بسیار بزرگ‌تر از قدرت دشمنان است.

حضور پرشور مردم در انتخابات آینده تکرار می‌شود

بابایی با اشاره به این‌که کشور دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در پیش دارد، یادآور شد: مردم ایران اسلامی در این دو انتخابات مهم و حساس نیز از خود حضوری پرشور و حماسه‌آفرین به یادگار می‌گذارند.

وی گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، پاسخی قاطع و دندان‌شکن به همه بدخواهان نظام و انقلاب بود و با خلق این حماسه بزرگ، دشمن مأیوس‌تر و ناامید‌تر از گذشته به عقب رانده شد.

انتهای ‌پیام/69007/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول