اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر/ 336

باقرشهری‌ها ترانه ایستادگی سرودند

خبرگزاری فارس: باقرشهری‌ها همگام با سراسر کشور در صفوف به یکدیگر فشرده و با مشت‌های گره کرده ترانه ایستادگی را در 22 بهمن سرودند.

باقرشهری‌ها ترانه ایستادگی سرودند

به گزارش خبرگزاری فارس از خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، امروز باقرشهری‌ها همگام با سراسر ایران به میدان آمدند.

در بهمن ماه خدا، یادآور روزهایی که با یاد یار سفر کرده در شهر شهیدپرور نماز عشق بستیم و الله‌اکبر گفتیم.

یاد روزهایی که فرزندان نورانی کربلا درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند به خیر باد و اکنون ماییم و یاد آن روزهایی که به بلندای نور دری به خانه خورشید گشودیم.

در ایران اسلامی با مردمی از جنس آفتاب و آیینه، پاک‌دل و پاکباز حماسه‌ای پرشکوه آفریدند و اینجا شکوهی جاودان به تاریخ و سرنوشت یک قوم رقم خورده است.

امروز در ایران اسلامی سفره پیروزی را به کوچه پس‌کوچه‌های شهر با قنوت عشق گسترده‌اند و ملتی مقتدر با حکومتی صالحانه ترانه فتح و پیروزی را در 22 بهمن سروده‌اند.

در کوچه‌های زمستانی شهر بوی شکوفه‌های بهاری پیچیده است و 33 سال است که دشت گل‌ها گلباران و سطر، سطر وجود مردم را نورانی کرده است.

حال و هوای دیگری در جنوب تهران حکمفرما بود و همه آمده بودند تا ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشته و ایستادگی خود پای ولایت را به رخ جهانیان کشیدند.

این راهپیمایی با شکوه با شعارهای ضد استکباری مردم باقرشهر شروع و سپس با شعارهای کوبنده الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی، ما با ولایت زنده‌ایم تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم و ... در طول مسیرهای ادامه داشت و سپس به میعادگاه نماز جمعه ختم شد.

امروز مردم ولایت‌مدار باقرشهر و کهریزک همگام با سراسر کشور در صفوف به‌ هم فشرده و به‌ هم پیوسته با مشت‌های گره کرده و با شعارهای حماسی مانند الله‌اکبر، 22 بهمن ماه یوم‌الله، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر ضد ولایت فقیه به استعمارگران جهان و یاوه‌گویان این مرز و بوم ثابت کردند که تا آخرین نفس و قطره خون دست از آرمان‌های امام (ره)، شهدا و انقلاب بر نداشته و همواره یار و یاور و پیروی رهبر و مقتدای خود و گوش به فرمان ولایت هستند.

راهپیمایی پر شور تمام اقشار مردم باقرشهر امروز با تجمع در میعادگاه نماز جمعه این شهر با سخنرانی حجت‌الاسلام سید احمد موسوی، امام جمعه باقرشهر قرائت قطعنامه و به آتش کشیدن پرچم‌های آمریکا، اسرائیل و انگلیس پایان یافت.

انتهای پیام/2462/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول