اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه متحد اصولگرایان در زنجان:

تحریم راهکار دشمنان برای عدم حضور مردم در صحنه‌های مختلف است

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه متحد اصولگرایان در زنجان گفت: تحریم راهکار دشمنان برای عدم حضور مردم در صحنه‌های مختلف است.

تحریم راهکار دشمنان برای عدم حضور مردم در صحنه‌های مختلف است

رجب الماسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مردم ایران قبل و پس از پیروزی انقلاب همواره در صحنه بوده و از نظام و انقلاب دفاع و پاسداری کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز حضور مردم در صحنه لازم و ضروری است، اضافه کرد: دشمنان با اعمال تحریم‌های مختلف در تلاش برای حضور کمرنگ مردم در صحنه‌های مختلف هستند که مردم باید با همکاری و همراهی از این فتنه دشمنان جلوگیری کنند.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان در زنجان در ادامه با بیان اینکه تاکنون مردم با حضور در صحنه‌های مختلف رسالت خود را انجام داده‌اند، افزود: مسئولان در این زمینه باید قدردان مردم باشند.

وی با اشاره به اینکه اتحاد و همدلی از مسائلی است که موجب ناکام ماندن فتنه دشمنان می‌شود، اضافه کرد: در شرایطی که دشمنان در تلاش برای حضور کمرنگ مردم در صحنه‌های مختلف هستند، مسئولان باید از اختلاف پرهیز کنند.

الماسی با اشاره به اینکه اتحاد و همدلی موجب شکست دشمن می‌شود، افزود: اتحاد موجب می‌شود، تحریم‌هایی که دشمن علیه کشور به کار برده آسان‌تر تحمل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه حضور باشکوه مردم در انتخابات نشانه وفاداری آنها به نظام و انقلاب است، خاطرنشان کرد: مردم با حضور در انتخابات نشان می‌دهند که پایداری و اقتدار نظام مهم‌ترین چیز است.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان در زنجان تاکید کرد: حضور باشکوه مردم در صحنه راهپیمایی نشان از بی‌تاثیر بودن تحریم‌های دشمنان است.

انتهای پیام/73005/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول