اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

مسیر راهپیمایی 22 بهمن شوشتر اعلام شد

خبرگزاری فارس: مسیر راهپیمایی 22 بهمن سال‌ جاری نیز در شهرستان شوشتر مشخص شد.

مسیر راهپیمایی 22 بهمن شوشتر اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، فرماندار شوشتر ظهر امروز در نشست خبری که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن ماه در شوشتر مشخص شده است.

وی با اشاره به مسیر راهپیمایی 22 بهمن شوشتر افزود: قرار است راهپیمایی 22 بهمن از میدان 17 شهریور شوشتر آغاز شود و در خیابان طالقانی نیز ادامه داشته باشد.

حیدر نجفی خاطرنشان کرد: این راهپیمایی در خیابان طالقانی نیز ادامه پیدا خواهد کرد و در خیابان مسجد جامع و مصلی شوشتر به پایان خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه همه مسائل مورد نیاز برای برگزاری راهپیمایی شوشتر مهیا شده است، افزود: همه مسئولان و متولیان برای اجرای راهپیمایی آماده هستند و از این نظر مشکل خاصی وجود ندارد.

حضور مردم پرشور خواهد بود

فرماندار شوشتر با بیان اینکه در شهرستان شوشتر مردم حضوری پررنگ خواهند داشت، گفت: از همه آحاد مردم شوشتر و شهرهای مجاور دعوت به عمل می‌آید تا در راهپیمایی 22 بهمن حضوری پرشور یابند.

وی با اشاره به اینکه در سال‌ جاری شاهد اتفاقات جدیدی در جامعه جهانی هستیم، افزود: در شرایط کنونی آمریکا با تنگ‌تر کردن دایره تحریم‌ها قصد فشار وارد کردن به ایران اسلامی را دارد و در سایه فشارهای وارد شده به ملت ایران می‌کوشد تا ایران را به پای مذاکره بکشاند که در این باره سخنان مقام معظم رهبری چراغ راه است.

نجفی در پایان اظهار کرد: مذاکره با آمریکا و نشستن پای میز مذاکره زیر سایه تهدید و فشارهای تحریم غیرقابل قبول است و چنین مذاکره‌ای معنی ندارد.

انتهای پیام/72006/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول