اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ایام‌الله دهه فجر 91

مردم خراسان شمالی برای راهپیمایی 22 بهمن آماده می‌شوند

خبرگزاری فارس: دستگاه‌ها، گروه‌ها و اقشار مختلف مردم استان خراسان شمالی با صدور بیانیه‌های متعدد برای حضور گسترده در مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن اعلام آمادگی کردند.

مردم خراسان شمالی برای راهپیمایی 22 بهمن آماده می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، این بیانیه‌ها از سوی دانش‌آموزان، دانشگاهیان، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، ارگان‌ها، سازمان‌ها و نیز تشکل‌های مردم نهاد استان خراسان شمالی صادر شده است.

اهالی متعهد استان طی این بیانیه‌ها با اعلام انزجار از توطئه‌ها و شیطنت‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و هم‌پیمانان غربی اعلام کرده‌اند که نقشه‌های دشمنان برای انقلاب اسلامی بی‌اثر بوده و آنان با حضور پرشور در راهپیمایی بار دیگر با انقلاب و آرمان‌های آن تجدید میثاق خواهند کرد.

در بخشی از بیانیه اداره‌کل کتابخانه‌های خراسان شمالی آمده است: انقلاب اسلامی ایران به رهبری زعیم عالی قدر رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) حاصل خون پاک صدها هزار شهید و جانباز و نتیجه مبارزات طولانی مردم مسلمان ایران است.

در این بیانیه تأکید شده است: برخلاف انقلاب‌های دیگر، نظام جمهوری اسلامی بر اصول دین مبین اسلام و ولایت فقیه استوار است و ملت ما نیز بر همین مبنا، مبارزات خود را علیه رژیم شاهنشاهی آغاز کرده و به پیروزی رسیدند.

در بیانیه این اداره‌کل با اشاره به برنامه‌های دشمنان به ویژه منحرف کردن جوانان با تبلیغات مسموم، آمده است: ما امروز با وجود نقشه دشمنان شاهد شکوفایی کشور در عرصه‌های مختلف بوده و از لحاظ بین‌المللی نیز به نقطه‌ای رسیدیم که بسیاری از شعارهایی که استکبار داشت، به بن‌بست رسیده است.

کتابخانه‌های خراسان شمالی در این بیانیه ضمن دعوت از آحاد ملت برای شرکت در راهپیمایی عظیم 22 بهمن خاطرنشان کرده است: این دستگاه فرهنگی، آحاد ملت قهرمان و رشید را برای حضور در راهپیمایی این روز دعوت می‌کند.

به گزارش فارس، همچنین در بیانیه خانه مطبوعات خراسان شمالی آمده است: بهمن‌ماه یادآور حضور مردان و زنان است که با تأسی از مکتب عاشورا و اقتدا به مولا و مقتدایشان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) ظلم، ستم و ذلت را تحمل نکرد و با جان‌فشانی و ایثارگری به نظام سلطه و بی‌عدالتی پایان دادند.

در این بیانیه تصریح شده است: خانه مطبوعات استان ایام مبارک دهه فجر و یوم الله بیست و دوم بهمن را به محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران و همه آزادگان جهان تبریک می‌گوید و از ملت بزرگ ایران می‌خواهد تا با حضور آگاهانه خود در راهپیمایی روز یکشنبه بیست و دوم بهمن شرکت کنند.

همچنین در بیانیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان استان به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن آمده است: ما دانش‌آموزان اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی مدارس خراسان شمالی ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و شهدا، در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهیم کرد.

این بیانیه تصریح کرده است: حضور بانشاط و پرشور اقشار مردم، دانش‌آموزان و معلمان در راهپیمایی 22 بهمن همچون حماسه 9 دی، فرصتی است برای پاسخ قاطع به دشمنان انقلاب و پیام صریح برای فتنه‌گران و اغتشاشگران بوده تا دست از غفلت و فتنه‌گری برداشته و به اقیانوس پرخروش ملت ملحق شوند.

در بیانیه جهاد کشاورزی خراسان شمالی هم با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی زلزله‌ای ویرانگر برای جهان رقم خورد، آمده است: کشورهای آزادیخواه جهان با سرلوحه گرفتن از انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل (ره) حرکت‌های استکبار‌ستیزی خود را طی سال‌های اخیر آغاز کردند‌ که برخی از این انقلاب‌ها به پیروزی رسیده‌اند.

این بیانیه می‌افزاید: دشمنان کوردل و کینه‌ورز اسلام پس از گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، امروز وارد عرصه جدیدی از نفاق و کینه‌ورزی شده و سعی در ایجاد لغزش در اعتقادات جوانان و سرمایه‌های این کشور دارند که با هوشیاری آحاد مردم این نقشه‌ها خنثی خواهد شد.

همچنین مجمع فرهنگی هنری نواندیش خراسان شمالی در بیانیه خود با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آورده است: مردم یک‌بار دیگر با حضور دشمن‌شکن خود در راهپیمایی 22 بهمن با آرمان‌های نظام تجدید میثاق خواهند کرد.

در این بیانیه با دعوت از آحاد مردم به ویژه جوانان خاطرنشان شده است: جوانان با این حضور خود ضمن نمایش بصیرت دینی در عرصه‌های مختلف، با حضوری پرشور و اعجاب آور در یوم‌الله 22 بهمن، تعجب جهانیان را برانگیخته خواهند کرد.

انتهای پیام/63001/ذ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول