اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعلام حضور دانشگاه آزاد اسلامی اراک در حماسه فردا

حضور در راهپیمایی 22 بهمن وفاداری به منویات اسلام است

خبرگزاری فارس: دانشگاه آزاد اسلامی اراک با اعلام حضور گسترده در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن این حضور عالمانه و آگاهانه مردم فهیم ایران اسلامی را وفاداری به منویات اسلام عزیز و آرمان‌های انقلاب، امام(ره) و مقام معظم رهبری می‌دانند.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن وفاداری به منویات اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک دانشگاه آزاد اسلامی اراک طی بیانیه‌ای که امروز نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شده، آورده است: یوم‌الله 22 بهمن یادمان حماسه پیروزی، روز استحکام پایه‌های انقلاب، روز تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام(ره)، روز بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب و روز ادای احترام به مقام شامخ شهدای سرافراز و همه ایثارگرانی است که در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن، مشارکت داشته‌اند.

انقلاب اسلامی با مدیریت رهبری فرزانه و با همراهی راد مردانی فداکار و مردمی ایثارگر و از خود گذشته در جغرافیای ایران ترسیم گشت و علی‌رغم ناباوری مایوس دلان داخلی و کج اندیشان خارجی به تمامی محاسبات سیاسی و فرهنگی متداول جهان پشت پا زد؛ که می‌توان بدون اتکا به شرق و غرب و با اتکاء به نیروی لایزال الهی به پا خاست و با بردباری توام با ایمان به مبدا هستی بر ناممکن‌ها فائق آمد و زمینه تحقق جامعه‌ای اسلامی مبتنی بر ارزش‌های ناب اسلام را فراهم ساخت و بهت و حیرت جهانیان را بر انگیخت.

شور و شعور مردم ولایت مدار از یک سو و شوق رهایی از بند و ستم حکومت ظالمانه از سوی دیگر موجبات فراگیری انقلاب اسلامی در اقصی نقاط کشور شد و روزها یکی پس از دیگری سقـوط ظلم و طلـوع فجـر را مژده می‌داد، تا آنکه سرانجام در 22 بهمن انقلاب اسلامی به پیروزی نهایی رسید و عزم و اراده امت اسلامی بر تهدیدات و انواع سلاح‌های دشمنان غالب شد.

استمرار اهداف و آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) در سایه تبعیت جدی از رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رشد و تعالی همه جانبه را موجب گشته و با فضل الهی متضمن حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهد بود.

مسئولان، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اراک ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری، با حضور در صحنه‌های مختلف همچون گذشته در خدمت نظام جمهوری اسلامی بوده و با حضور منسجم و پرشور خود در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن به عنوان روز وحدت ،آزادگی و یکپارچگی، دست در دستان پر مهر دیگر اقشار مردم شریف گذاشته و همه اقشار دانشگاهی را به حضور عالمانه و آگاهانه در صحنه، همچون گذشته خوانده و به وفاداری خود به منویات اسلام عزیز و آرمان‌های انقلاب اسلامی، حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری تأکید می‌ورزد.

انتهای پیام/87002/ت/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول