اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه:

راهپیمایی 22 بهمن اثبات ارزشی بودن انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار قروه گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به دشمن ثابت می‌کند که انقلاب ما انقلاب اسلامی بوده و ما به دنبال ارزش‌های دینی هستیم.

راهپیمایی 22 بهمن اثبات ارزشی بودن انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمدرسول شیخی‌زاده ظهر امروز در نشست راهپیمایی فردا با دعوت همه آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با اشاره به اینکه راهپیمایی 22 بهمن ماه می‌تواند بسیاری از واقعیت‌های انقلاب اسلامی را برای جهانیان آشکار سازد افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران نتیجه حضور شجاعانه و ایثارگرانه ملت بزرگوار ایران و رهبری هوشیارانه حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی بود.

شیخی‌زاده گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به دشمن ثابت می‌کند که انقلاب ما انقلاب اسلامی بوده و ما به دنبال ارزش‌های دینی هستیم.

فرماندار قروه تصریح کرد: درحالی وارد سی و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌شویم که ملت‌های دنیا هر روز بیش از گذشته تشنه آشنایی با خط امام (ره) و تفکر ناب ایشان هستند.

وی اظهار داشت: در ایام الله دهه‏ِ‏ فجر انقلاب اسلامی، وارثان حقیقی انقلاب با ارزش‏ها و آرمان‏های انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‏کنند و در روز 22 بهمن با همبستگی و وفاق ملی ضمن زنده‏نگه‏داشتن یاد و خاطره‏ روزهای سرنوشت‏ساز و پیروزی انقلاب، هوشیاری و آمادگی خود را در پاسداری و صیانت از آرمان‏ها و ارزش‏های انقلاب اعلام خواهند کرد.

فرماندار قروه تصریح کرد: با توجه به شرایط حساس منطقه و جهان در شرایط کنونی و هجمه سنگین توطئه‌های استکبار جهانی برای تضعیف ملت و نظام اسلامی ایران با ایجاد جنگ روانی، حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن سبب یأس استکبار جهانی خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: انقلاب اسلامی متعلق به آحاد ملت بوده و صیانت و پاسداری از ارزش‏ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز به عهده‏ ملت سرافراز و بزرگوارمان است.

انتهای پیام/79009/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول