اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز:

جوان امروز انقلاب در صف نخست راهپیمایی 22 بهمن حرکت خواهد کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز گفت: امروز نسل جوان بیش از هر زمان دیگری برای دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب مصمم است و در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن نیز در صف نخست حرکت خواهد کرد.

جوان امروز انقلاب در صف نخست راهپیمایی 22 بهمن حرکت خواهد کرد

علیرضا جوانمردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: انقلاب اسلامی پیش از اینکه یک حرکت سیاسی باشد، یک قیام ملی برای رسیدن به اهداف انسانی بود.

وی تصریح کرد: در دوران مبارزاتی ملت ایران به رهبری روحانیون معظم، مهمترین خواسته مردم ما استقرار نظامی بود که جامعه را به سمت تعالی و سعادت هدایت کند که به فضل الهی این هدف مهم تا حد بسیار زیادی محقق شده است.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به تهاجم گسترده دشمنان خارجی برای تضعیف باورها و اعتقادات ملت ایران، گفت: دشمنان ما به خوبی می‌دانند که در میدان جنگ نمی‌توانند خواسته‌های خود را به ملت ایران تحمیل کنند، لذا طی سال‌های اخیر تمام توان خود را برای منحرف کردن ذهن مردم مومن و ولایی ایران به ویژه نسل جوان صرف کرده‌اند.

* خنثی‌سازی بخش مهمی از تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب

جوانمردی ادامه داد: خوشبختانه با درایت رهبری عظیم‌الشان انقلاب و بصیرت ملت ایران حجم زیادی از توطئه‌های فرهنگی علیه باورها و آرمان‌های متعالی ما خنثی شده است.

وی تاکید کرد: به همین دلیل است که می‌بینیم امروزه نسل جوان همانند نسل‌های اول پاسدار انقلاب اسلامی هستند و در مسیر ولایت حرکت می‌کنند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز افزود: برای اثبات این مطلب کافی است نگاهی به موفقیت‌های بزرگ انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف علمی و دفاعی بیاندازیم و می‌بینیم که جوانان ولایی ایران با تلاش بی‌وقفه طرح‌هایی را به سرانجام رساندند که هیچ‌کس فکر نمی‌کرد،‌ این جوانان با دست‌های خالی در این حوزه‌ها موفق باشند.

جوانمردی اظهار داشت: همچنین هرگاه اسلام و انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیاز به حمایت‌های مردمی داشته باشد، این جوانان در صف نخست قرار داشته و خواهند داشت.

وی در پایان گفت: در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن نیز جوانان ما همچون گذشته در صف نخست راهپیمایی و در کنار خانواده معظم شهدا و ایثارگران حضور داشته و بار دیگر با ولایت تجدید میثاق خواهند کرد.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول