اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-299

مسلمی: حضور در راهپیمایی 22 بهمن پاسداشت خون شهیدان است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت برق منطقه‏ای سمنان گفت: حضور در صحنه‏های انقلابی و راهپیمایی 22 بهمن به معنای پاسداشت خون شهیدان است.

مسلمی: حضور در راهپیمایی 22 بهمن پاسداشت خون شهیدان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، ظهر امروز هم‏زمان با دهه مبارک فجر و سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مدیرعامل شرکت برق منطقه‏ای سمنان و نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود به همراه مسئول رسیدگی به امور ایثارگران شرکت، فرماندهان پایگاه‏های بسیج شهید عباسپور و بقیة‏اله (عج) و برخی از مدیران این شرکت، در منزل دو تن از کارکنان شهید برق منطقه‏ای سمنان حضور یافته و با خانواده آنها دیدار کردند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‏ای سمنان در دیدار با خانواده شهیدان حمیدرضا محمدی‏کیا و احمد قاسمیان در شهرستان شاهرود، شهدای کارکنان شرکت برق منطقه‏ای سمنان را مایه مباهات صنعت برق دانست.

حسن مسلمی افزود: حضور گسترده در صحنه‏های انقلاب و به‌ویژه راهپیمایی 22 بهمن، یکی از راه‏های پاسداشت خون شهدای انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود نیز در این دیدارها با تقدیر از شرکت برق منطقه‏ای سمنان به دلیل اهتمام و توجه ویژه به ایثارگران و خانواده شهدا در این صنعت افزود: شهدا بالاترین سرمایه‏های ما در دنیا و آخرت هستند.

در این دیدارها، مدیرعامل شرکت برق منطقه‏ای سمنان از نزدیک از وضعیت خانواده ‏شهدای همکار باخبر شد و با آنان به گفت‏وگو پرداخت.

انتهای پیام/2249/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول