اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر:

انقلاب اسلامی به سایر مناطق جهان صادر شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار ابهر به محقق شدن صدور انقلاب به سایر نقاط جهان اشاره کرد و گفت: ملت‌های مظلوم و آزادیخواه پیام انقلاب اسلامی ایران را دریافت کردند.

انقلاب اسلامی به سایر مناطق جهان صادر شده است

نورالدین رفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سال‌جاری در حالی جشن گرفته می‌شود که جهان شاهد تحولات عظیمی است.

* ایستادگی ملت ایران

وی به محقق شدن صدور انقلاب به سایر نقاط جهان اشاره کرد و افزود: ملت‌های مظلوم و آزادیخواه مسلمان پیام انقلاب اسلامی ایران را دریافت کرده‌اند.

فرماندار ابهر بر حضور مردم سلحشور و انقلابی استان زنجان به ویژه شهرستان ابهر در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و گفت: ملت ایران پای انقلاب خود ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه ملت ایران تاکنون هر هزینه‌ای که لازم بوده است در راه استقرار و پایداری نظام جمهوری اسلامی پرداخت کرده است، اضافه کرد: این مقاومت ادامه می‌یابد.

* حضور حداکثری مردم در راهپیمایی

رفیعی بر حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و گفت: مردم همواره به تکلیف خود در حمایت از انقلاب اسلامی عمل کرده و می‌کنند.

* افتتاح 84 پروژه

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد پروژه‌های افتتاح شده شهرستان ابهر در دهه فجر سال‌جاری گفت: طی روزهای گذشته 84 پروژه در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار ابهر اعتبار هزینه شده برای به سرانجام رساندن پروژه‌های افتتاح شده در دهه فجر را 15 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این پروژه‌ها در نقاط مختلف شهرستان ابهر به بهره‌برداری رسیده و در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: پروژه‌های بهره‌برداری شده در ایام دهه فجر در حوزه‌های مختلف آموزشی، عمران روستایی، عمران شهری و اقتصادی بوده است.

*افتتاح دو طرح بزرگ سرمایه‌‌ای با حضور مسئولان کشور

رفیعی از آماده بودن دو طرح سرمایه‌ای برای افتتاح در شهرستان ابهر خبر داد و گفت: این دو طرح با حضور یکی از مقام‌های کشوری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: کیلوس و پارس حیات دو واحدی هستند که قبل از پایان سال‌جاری افتتاح می‌شوند.

فرماندار ابهر با اشاره به اشتغالزایی بالا با افتتاح دو واحد کیلوس و پارس حیات تصریح کرد: با بهره‌برداری از این دو واحد در فاز نخست برای حداقل 600 نفر اشتغالزایی می‌شود.

*ایجاد بیش از یک‌هزار فرصت شغلی

وی از آماده افتتاح بودن یک واحد دیگر سرمایه‌ای در ابهر خبر داد و افزود: با بهره‌برداری از این واحد، در حدود 600 فرصت جدید شغلی ایجاد می‌شود.

رفیعی تاکید کرد: با بهره‌برداری از واحدهای پارس حیات، کیلوس و الکترود میکا در شهرستان ابهر در آینده‌ای نزدیک بیش از یک‌هزار فرصت شغلی جدید در این شهر ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/73004/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول