اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدشت:

انقلاب ایران بازتاب جهانی داشت

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدشت گفت: انقلاب اسلامی ایران بازتاب جهانی داشت به طوری که ملل مستضعف را خشنود و دشمنان را دچار وحشت کرد.

انقلاب ایران بازتاب جهانی داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام نقی دوزدوزانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه هم‌اکنون در دهه مبارک فجر قرار گرفته‌ایم، فرا رسیدن این ایام را تبریک گفت و اظهار داشت: پیروزی انقلاب در سراسر جهان بازتاب داشت به طوری که معادلات جهانی را به هم ریخت.

وی تصریح کرد: ملت ایران اسلامی شیرینی و عظمت اتحاد را با تمام وجود احساس کرده و در سایه همدلی نهال انقلاب را بارور کردند بنابراین در دهه چهارم انقلاب اسلامی باید برای تقویت اتحاد و همدلی در جامعه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از قدرت اسلام در هراس هستند، افزود: ملت ایران با اتکا به خداوند متعال همچنین از طریق استعانت از ائمه اطهار (ع) انقلاب را به پیروزی رسانده‌اند بنابراین دشمنان این مرز و بوم از قدرت اسلام دچار وحشت شده‌اند.

امام جمعه پلدشت به رونمایی از دستاورد نوین کشورمان در حوزه صنایع دفاعی اشاره کرد و بیان داشت: جوانان  مؤمن و متعهد ایران اسلامی به پشتوانه ملت در بسیاری از زمینه‌ها به توفیق‌های چشمگیر دست یافته‌اند به طوری که تحریم‌های ایادی استکبار جهانی موجب سستی اراده آنها نشده است.

وی بر لزوم پرهیز از اختلافات تاکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری در ارتباط با اهمیت این مسئله هشدار داده و رهنمودهای کافی ارائه کرده‌اند که باید در راستای جامه عمل پوشاندن به منویات ایشان تلاش کنیم و اجازه ندهیم اختلاف‌نظرهای جزئی به مشکل عمده تبدیل شود.

دوزدوزانی با اشاره به اینکه هم‌اکنون در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری قرار گرفته‌ایم،اظهار داشت: در چنین شرایطی اهمیت وحدت کلمه بیشتر از گذشته نمایان می‌شود بنابراین می‌طلبد گفتارها، کردارها و برنامه‌ها به صورتی تنظیم شود و کشورمان همچنان در مسیر رشد و بالندگی قرار بگیرد.

امام جمعه پلدشت مردم را برای حضور پرشور در راهپیمایی دعوت کرد و اظهار داشت: برپایی راهپیمایی میلیونی در تقویت روحیه خودباوری ملت تاثیر مستقیم دارد و دشمنان  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مات و مبهوت می‌کند.

انتهای پیام/61002/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول