اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس:

انقلاب اسلامی دین را از انزوا خارج کرد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس گفت: انقلاب اسلامی با ویژگی‌های دینی بودن، مکتبی بودن و برخورداری از رهبری مقتدر متمایز با دیگر حکومت‌هاست و این مولفه‌ها همچنان انقلاب را حفظ خواهد کرد.

انقلاب اسلامی دین را از انزوا خارج کرد

حجت‌الاسلام محسن حیدریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: انقلاب اسلامی به جهت مکتبی بودن تأثیرات مثبتی بر ملت ایران و بر مردم کشورهای خارجی داشته است به گونه‌ای که بیداری اسلامی در منطقه الهام گرفته از انقلاب مردمی و مکتبی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: دین و آموزه‌های مکتب اسلام قبل از انقلاب در اجتماع ایران حضور جدی نداشت که با پیروزی انقلاب احیا و از انزوا خارج شد تا جایی که امروز در تمامی برنامه‌ها و امورات مردم جاری و ساری است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس افزود: تاثیرگذاری دین در مردم و به ویژه جوانان به اندازه‌ای است که نظام اسلامی را در برابر تهاجمات سخت و نرم دشمنان در قالب جنگ تحمیلی و بسیاری توطئه‌های دیگر حفظ کرده و مسیر تداوم آن را تسهیل کرده‌ است.

حجت‌الاسلام حیدریان تأکید کرد: انقلاب اسلامی تاکنون به خاطر قرارگرفتن دین و آموزه‌های دینی در متن زندگی مردم حفظ شده است و به یقین کتمان این مسئله غیرممکن است.

وی در ادامه نقش رهبری در حفظ و تقویت اقتدار نظام اسلامی را نیز حیاتی خواند و گفت: مقام معظم رهبری علاوه بر اینکه در طول این سال‌ها ایران را از تحمیل دو جنگ حتمی نجات داده است، موجب حفظ صلابت و عزت ملت و انقلاب نیز بوده‌اند.

حجت‌الاسلام حیدریان رهبری ملت ایران را متفاوت از رهبری سایر ملل دانست و این رابطه در ایران اسلامی را مراد و مریدی خواند و گفت: چنین رابطه‌ای موجب استحکام پیوند بین این دو می‌شود و نقش بر آب شدن توطئه‌های دشمن در راستای ایجاد تفرقه به دنبال دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس اظهار داشت: انقلاب اسلامی نه تنها در کشورهای منطقه، در قلب کشورهای اروپایی و آمریکایی نفوذ کرده است و مصداق‌های آن در سراسر دنیا قابل مشاهده است.

به گفته وی، کشورهای عربی منشأ انقلاب‌های منطقه  و بهار عربی بر اساس تعابیر خودشان را انقلاب خمینی و خامنه‌ای می‌دانند و دشمنان این مسئله را برنمی‌تابند و همواره به دنبال توطئه‌ای برای بی‌اثر کردن تأثیرگذاری انقلاب هستند.

حجت‌الاسلام حیدریان در ادامه شناسایی آفات انقلاب اسلامی را زمینه‌ای برای حفظ و تداوم نظام دانست و تلاش دشمن برای از مسیر خارج کردن نظام، در راه ماندن انقلاب، استحاله شدن و گروه‌گرایی و باندبازی را از جمله آفت‌های نظام اسلامی عنوان کرد.

وی تاکید کرد: عمل به تکلیف، دشمن‌شناسی قوی، موقعیت‌شناسی، یادآوری نقاط قوت نظام و نقاط ضعف دشمنان، خودداری از تفریط و افراط در اعمال، جلوگیری از اختلاف بین مسئولان و عمل بر اساس خطوط ترسیم شده توسط ولایت از راه‌هایی است که انقلاب و ملت را از حوادث نجات می‌دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس در پایان راهپیمایی 22 بهمن را نماد عینی اتحاد و انسجام بین ملت و حاکمیت خواند و با تأکید بر حضور قوی مردم در این عرصه سرنوشت‌ساز، خاطرنشان کرد: حضور در این راهپیمایی ادای دین شرعی و وظیفه‌ای ملی است و می‌تواند زمینه‌ای برای کمرنگ کردن ترفندهای دشمنان در قبال نظام اسلامی باشد.

انتهای پیام/79001/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول