اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشگاه آزاد کرمان:

نور انقلاب اسلامی در جهان فراگیر شده است

خبرگزاری فارس: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان اعلام کرد: امروز نور انقلاب اسلامی در جهان فراگیر شده و ایران اسلامی با اقتدار بر قله‌های سعادت و عزت تکیه کرده و امید و الگویی برای مظلومان جهان است.

نور انقلاب اسلامی در جهان فراگیر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با صدور بیانیه‌ای از مردم فرهیخته و غیور کرمان دعوت کرد تا با حضور آگاهانه و پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن، بیعت خود با آرمان‏های امام راحل و شهدا را تجدید کنند.

در این بیانیه آمده است: ملت غیور، عدالت‌خواه و ولایت‌مدار ایران اسلامی در 22 بهمن سال 1357 به ندای حق‌طلبی فرزندی از سلاله پاک ائمه معصوم (ع) لبیک گفته و با نثار جان در قیام عاشورایی، ضمن برچیدن بساط ظلم و جور بر ویرانه‌های رژیم مستکبر و مزدور شیطان بزرگ تنها نظام اسلامی واقعی را با هدف زمینه‌سازی ظهور بقیه‌الله الاعظم (عج) بر پا داشت.

این بیانیه می‌افزاید: انقلاب اسلامی پس از طی راهی پرحادثه و با فراز و نشیب در 34 سال توانست، خواست اساسی مردم را در نفی استبداد و خودکامگی، تحقق بخشد و ثمره این مقاومت، ایجاد موج بیداری اسلامی در سراسر جهان و به ویژه در کشورهای زیر سلطه استعمار خارجی و استبداد داخلی است.

دانشگاه آزاد اسلامی کرمان در این بیانیه آورده است: امروز نور انقلاب اسلامی در جهان فراگیر شده و ایران اسلامی با رهبری عالمی فرزانه با اقتدار بر قله‌های سعادت و عزت تکیه کرده و امید و الگویی برای همه مظلومان و مستضعفان جهان شده است.

در ادامه بیانیه تصریح شده است: انقلاب اسلامی ایران فریاد ظلم‌ستیزی، عدالت‌خواهی، حق‌طلبی و حقیقت‌جویی مردم جهان بیش از پیش، مردم بصیر و متفکر را به نزدیکی وعده‌های بزرگ الهی، پیروزی حق بر باطل، پیشوایی صالحان جهان و ظهور یگانه منجی عالم بشریت حضرت صاحب‌الزمان (عج) امیدوار کرده است.

دانشگاه آزاد اسلامی کرمان با گرامیداشت با آرزوی پیروزی سایر ملل مظلوم و مستضعف به ویژه شیعیان مظلوم بحرین، در قیام‌های اسلامی علیه حاکمان مستبد و ظالم از ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت کرد با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی میثاقی دوباره ببندند.

انتهای پیام/2446/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول