اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس-289

جهازی: پیشرفت‏های امروز انقلاب مدیون اسلام و روشنگری‏های امام است

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه شاهرود گفت: پیشرفت‏های امروز انقلاب، مدیون اسلام و روشنگری‏های امام راحل است.

جهازی: پیشرفت‏های امروز انقلاب مدیون اسلام و روشنگری‏های امام است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، طاهره جهازی جمعه‌شب در مراسم جشن انقلاب که با حضور بانوان در مسجد سجادیه منطقه مصلای شاهرود برگزار شد، با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: در طول 34 سال پیروزی انقلاب اسلامی، کشور به برکت این پیروزی به دستاوردها و موفقیت‌هایی دست یافته است.

وی ادامه داد: پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در تمام زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، علمی و فناوری بوده و در تمام جهان این انقلاب رشد کرده است.

استاد حوزه و دانشگاه شاهرود خاطرنشان کرد: ما در بعضی از مسائل هنوز به رشد قابل قبول دست نیافته‌ایم، اما در بعضی از برنامه‌ها رشد ما چشمگیر بوده و حیرت جهانیان را دربرداشته است.

جهازی تصریح کرد: این پیشرفت‌ها، بدون شک حاصل تلاش‌ها و مجاهدت‌های مردان و زنان ایرانی اسلامی در سایه انقلاب و اسلام و روشنگری‌های امام راحل و امام خامنه‌ای است.

استاد حوزه و دانشگاه شاهرود عنوان کرد: امروز جوانان ما باید با تلاش و پشتکار راه امام و شهدا را ادامه داده و آرمان‌های آنها را به ثمر برسانند و به دشمن بفهمانند ما هیچ‏گاه عقب نمی‌نشینیم.

جهازی با بیان اینکه زنان در جامعه باید حضور فعال داشته باشند، بیان داشت: موتور محرکه انقلاب بانوان بودند که همسران و فرزندان خود را به میدان می‌فرستادند و در خانواده به عنوان یک هدایتگر خوب عمل می‌کردند و اکنون نیز این وظیفه سنگین‌تر شده است.

استاد حوزه و دانشگاه شاهرود در پایان اذعان داشت: اکنون که جنگ نرم تا درون خانه‌های ما رسوخ کرده، باید مراقب باشیم و از خانواده خود در برابر این تهدیدات حفاظت کنیم.

انتهای پیام/2249/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول