اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس:

ائتلاف قوی دشمنان علیه نظام نشان از تاثیرگذاری انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس ائتلاف قوی دشمن علیه نظام اسلامی را نشان از تاثیرگذاری ایران در تصمیم‌گیری‌های جهانی دانست و افزود: چنین جایگاهی به خاطر اتحاد مردم و پیروی آنان از رهبری مقتدر ولایت مطلقه فقیه است.

ائتلاف قوی دشمنان علیه نظام نشان از تاثیرگذاری انقلاب است

سردار محمدحسین رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: انقلاب اسلامی در فضایی به پیروزی رسید که امام راحل در یک طرف و قدرت رژیم طاغوت و پشتیبانی‌های استکبار جهانی از آن در یک طرف قرار داشتند.

به گفته وی، در این فضا که هیچ کس پیروزی انقلاب در باورش نمی‌گنجید، نصرت الهی اراده امام خمینی(ره) را قوی‌تر کرد و مردم نیز که از ضمیر دینی بالایی برخوردار بودند به امام پیوستند و سرانجامی تلخ را برای رژیم طاغوت رقم زدند.

سردار رجبی اضافه کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی مردم جایگاه واقعی خود را پیدا کرده و در دایره حکومت اسلامی قرار گرفتند به گونه‌ای که تاکنون تمامی سرنوشت خود را خود مردم در قالب برگزاری انتخاباتی آزاد و انتخاب وکلای خود در سمت‌های ریاست جمهوری، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا تعیین کرده‌اند.

به گفته فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان، خارج شدن ملت ایران از زیر سلطه استکبار، دستیابی به هویت ملی، خودکفایی در تمامی زمینه‌ها و اقتدار و عظمت بین‌المللی ملت و نظام اسلامی از جمله دستاوردهای مهم این انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: سران کشور ایران در قبل از پیروزی انقلاب بدون اجازه آمریکا دست به هیچ کاری نمی‌زدند تا جایی که بیش از 40 هزار مستشار آمریکایی در اداره کشور نقش مستقیم داشتند و حقوق مردم را نادیده می‌گرفتند.

سردار رجبی تصریح کرد: آنان که سرمایه تک محصولی نفت ایران را به یغما می‌بردند، با پیروزی انقلاب اسلامی دست این چپاولگران از سر ملت قطع شد و این مسئله موجب شد تا آنان علیه ایران اسلامی و با هدف براندازی نظام اسلامی توطئه‌هایی را برنامه‌ریزی و عملی کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ایجاد غائله در استان‌های مختلف کشور از جمله خوزستان، کردستان، ترکمن‌صحرا و دیگر استان‌ها، تحمیل جنگی نابرابر و اکنون نیز تهاجمات نرم و تحریم‌های اقتصادی( کما اینکه در طول این 33 سال تحریم بوده‌ایم) را از جمله ترفندهای  دشمنان در راستای براندازی حکومت اسلامی ایران برشمرد.

وی یادآور شد: در زمان طاغوت، ایرانی محلی از اعراب نداشت و اجازه ظهور و بروز استعدادهای آنان را نمی‌دادند به طوری که اعلام می‌کردند که ایرانیان نمی‌توانند حتی بی‌ارزش‌ترین وسیله بسازند ولی امروز همان ایرانیان به جایی رسیده‌اند که کشور را از هر نظر خودکفا کرده و مانع از وابستگی به سایر کشورها شده‌ایم.

سردار رجبی همچنین پایان دادن به نظام سیاسی 2500 ساله شاهنشاهی و پایه‌گذاری حکومتی بر پایه مردم‌سالاری دینی را از دستاوردهای سیاسی انقلاب خواند و افزود: امام راحل در مسیر انقلاب اسلامی با نقشه راهی که طراحی کرده بودند و با بهره‌گیری از محتوای دین و آموزه‌های اسلام پیش رفتند.

وی ائتلاف قوی دشمن علیه نظام اسلامی را نشان از تاثیرگذاری ایران در تصمیم‌گیری‌های جهانی دانست و افزود: چنین جایگاه و اهمیتی به واسطه رهبری مقتدر که ولایت مطلقه فقیه این حاکمیت را به عهده دارند، کسب شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به دستاوردهای دیگر انقلاب در بخش‌های فرهنگی، اقتصادی، علمی و نظامی اشاره کرد و جایگزینی فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی به جای فرهنگ و تمدن غربی زمان طاغوت، قرار گرفتن در بالاترین سطح پیشرفت در زمینه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری نظامی و بهره‌برداری از ذخایر غنی کشور با استفاده از علم و نیروی انسانی بومی را از جمله دستاوردهای انقلاب در بخش‌های مختلف ذکر کرد.

وی ادامه داد: هر انقلابی که نتیجه مثبت داشته باشد مقابله‌هایی با آن صورت می‌گیرد و انقلاب اسلامی ایران که بر تحولات جهان تاثیرگذار بوده از این امر مستثنی نیست کما اینکه این مقابله‌ها به عینه قابل درک است.

سردار رجبی اتحاد و انسجام را یکی از راه‌های برون‌رفت ایران از مشکلات دانست و گفت: هر زمانی که متفرق عمل کرده‌ایم متضرر شده و هر زمان که اتحاد و انسجام خود را حفظ کرده‌ایم در برنامه‌ریزی‌ها موفق شده‌ایم.

وی در پایان بر پیروی از ولایت فقیه به عنوان نقطه اتکای ملت و نظام اسلامی تاکید کرد و گفت: پیروی از ولی فقیه موجب افزایش بصیرت و مانع از قرارگیری در سر دوراهی می‌شود و همین امر توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کرده و اقتدار و عظمت نظام را حفظ خواهد کرد.

انتهای پیام/79002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول