اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشگاهیان مازندران با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند

تجدید پیمان ملت ایران در 22 بهمن با آرمان‌های انقلاب

خبرگزاری فارس: دانشگاهیان مازندران با صدور بیانیه‌ای از عموم اقشار مختلف دانشگاهی و ملت شریف ایران برای شرکت گسترده و باشکوه در راهپیمایی عظیم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دعوت به عمل آوردند.

تجدید پیمان ملت ایران در 22 بهمن با آرمان‌های انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، در آستانه فرا رسیدن یوم‌الله 22 بهمن، دانشگاهیان مازندران با صدور بیانیه‌ای از عموم اقشار مختلف دانشگاهی و ملت شریف ایران برای شرکت گسترده و باشکوه در راهپیمایی عظیم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دعوت به عمل آوردند تا با حضور باشکوه خود بار دیگر با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، شهدای گرانقدر و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کنند. 

در بخشی از این بیانیه با اشاره به سخنان امام راحل که فرموده است: انقلاب ما ریشه در انقلاب و قیام عظیم سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله‌الحسین (ع) دارد، آمده است: به یقین می‌توان گفت که تنها رمز موفقیت این نظام و حکومت اسلامی در پیمودن راه والای حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) بوده است چرا که اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز برگرفته از قرآن و اهل‌بیت (ع) است و رمز موفقیتش در پیروی و تبعیت مردم از معمار بزرگ انقلاب اسلامی ایران امام‌خمینی (ره) و ولی امر مسلمین آیت‌الله خامنه‌ای‌ بوده است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: 22 بهمن روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملت آزاد و سرافرازی است که با پیروی از آرمان‌های امام‌خمینی (ره) و با هدایت رهبر فرزانه انقلاب، در مقابله با دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان نظام، چون کوهی استوار و دژی مستحکم و تسلیم‌ناپذیر، ایستاده و از حقوق خویش در عرصه‌های مختلف سیاسی ـ فرهنگی به‌ویژه دست‌آورد بزرگ‌‌ انرژی ‌صلح‌آمیز ‌هسته‌ای‌ و‌ فضایی صیانت‌ می‌کنند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: در برهه حساس که نورانیت و تشعشعات انقلاب اسلامی در منطقه و جهان مانند مصر و تونس پرتوافکنی کرده است و از سویی استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار و اسراییل غاصب، با شیطنت‌های خویش سعی در تحریم قرار دادن ایران اسلامی و اشاعه جنگ نرم و روانی و تفرقه‌افکنی بین گروه‌ها و مذاهب، دولت و ملت دارند، می‌کوشند تا این مردم فهیم و رشید را از حق قانونی خود منع کنند.

حضور یکپارچه و غیرتمندانه عموم مردم در راهپیمایی ‌یوم‌ الله ‌22 بهمن، ‌‌‌می‌تواند ‌بار ‌دیگر ‌پیام‌ صلح،‌‌‌ وحدت‌ و‌ بیداری ‌امت‌ اسلام‌ را‌ به‌گوش‌ جهانیان‌ برساند.

در پایان این بیانیه نیز آمده است: دانشگاه مازندران از عموم مردم ولایتمدار ایران به‌ویژه اقشار مختلف دانشگاهی اعم از استادان، کارکنان و دانشجویان دعوت می‌کند تا با بیعت مجدد با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب، امام‌خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب بار دیگر یکصدا و همگام با مردم سراسر ایران اسلامی در راهپیمایی پرشکوه و به یاد ماندنی یوم الله 22 بهمن شرکت کرده و حماسه دیگری خلق کنند و همه دشمنان و بدخواهان این ملت را از هرگونه طمع‌ورزی به حریم استقلال و آزادگی خود مأیوس کنند.

انتهای‌پیام/86025/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول