اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

اراده ملت ایران نسبت به اول انقلاب تغییری نکرده است

خبرگزاری فارس: استاندار همدان دو مقوله استقلال و آزادی را از نعمات و برکات انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: امروز اراده ملت ایران نسبت به روزهای اول انقلاب هیچ تغییری نکرده و شعارهای ملت ایران مانند روزهای اول انقلاب است.

اراده ملت ایران نسبت به اول انقلاب تغییری نکرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر علی محمد آزاد در مراسم افتتاح  سالن ورزشی چند منظوره روستای حسین آباد ناظم در ملایر با تبریک ایام دهه فجر و سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: از اولین روزهای انقلاب اسلامی تا به امروز که 34 سال از عمر این انقلاب می‌گذرد، هنوز دشمن از توطئه و تهدید علیه ملت ما دست بر نداشته و از راه‌های مختلف از اول انقلاب تاکنون مردم ایران را آزرده است.

وی شروع جنگ تحمیلی هشت ساله از سوی دشمن و تخریب شهرهای ایران و به شهادت رساندن بهترین جوانان این مرز و بوم را از عواقب جنگ نابرابر دشمن علیه کشورمان دانست و افزود: ترور شخصیت‌های انقلاب، به راه انداختن تفرقه در برخی مناطق مرزی، تهاجم فرهنگی و امروز تهدید و تحریم و جنگ اقتصادی از توطئه‌های دشمن علیه ملت ایران در طول عمر انقلاب اسلامی بوده است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود درآمد بالای نفتی ایران، هیچ پیشرفتی در کشور نبود، ابراز داشت: بهره‌مندی بیش از 90 درصد جمعیت روستایی از گاز، ساخت مدارس در همه روستاها، بهره‌مندی همه روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت تلفن، بهره‌مندی همه روستاهای کشور از نعمت برق و بیشتر روستاها از آب آشامیدنی سالم، جاده آسفالته و... از برکات انقلاب اسلامی است.

وی افزود: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هر تصمیمی که در ابن کشور گرفته می‌شد اول منافع آمریکا در آن اعمال و سپس منافع شاه و دربار را در نظر می‌گرفتند، اما امروز هر تصمیمی به نفع مردم و منافع ملی این کشور گرفته می‌شود.

آزاد در ادامه مردم ایران را مایه اقتدار و بهترین سرمایه برای کشور خواند و گفت: امروز دشمن سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ملت ایران اعمال کرده، اما مردم مقتدرانه در برابر تحریم‌های دشمن ایستاده‌اند.

وی تصریح کرد: بنا به فرموده رهبر انقلاب شرایط فعلی یک پیچ تاریخی است که ملت ایران با مقاومت آن را مانند گردنه‌های دیگر پشت سر خواهد گذاشت.

استاندار همدان دو مقوله استقلال و آزادی را از نعمات و برکات انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: امروز اراده ملت ایران نسبت به روزهای اول انقلاب هیچ تغییری نکرده و شعارهای ملت ایران مانند روزهای اول انقلاب است.

وی در پایان بر حضور پر شور مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و افزود: امسال نیز مردم با حضور خود در این راهپیمایی دشمن را ناامیدتر از گذشته خواهند کرد.

انتهای پیام/89013/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول