اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادگستری اردبیل اعلام کرد

ولایت‌مداری انقلاب ما را در برابر حوادث بیمه کرده است

خبرگزاری فارس: دادگستری کل استان اردبیل در آستانه یوم‌الله 22 بهمن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: رهبری صالح و اعتقاد به ولایت فقیه در این کشور، جمهوری اسلامی را از گزندها و ترفندهای مختلف استکبار جهانی بیمه کرده است.

ولایت‌مداری انقلاب ما را در برابر حوادث بیمه کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در بیانیه‌ای که صبح امروز دادگستری استان اردبیل به مناسبت یوم الله 22 بهمن صادر کرد، آمده است: انقلاب اسلامی ایران، انفجار نور در جهان ظلمانی مستکبران بود، ملت خداجو، عدالت‌خواه، استقلال‌طلب و استکبارستیز ایران اسلامی در این انقلاب شکوهمند با لبیک‌گویی به مقتدا و رهبر خویش، کاخ ستم و جور وابسته به مستکبران را در هم شکست و حکومتی بر پایه احکام اسلامی و رهبری ولایت مطلقه فقیه را در کشور عزیز ایران بنا نهاد.

در ادامه این بیانیه آمده است: چنین انقلاب باشکوهی در ایران اسلامی موجب شد تا روح معنویت، تلاش مجاهدانه و رهایی از وابستگی و پیشرفت در تمام عرصه‌ها در کالبد ملت مسلمان ایران دمیده شود و امروز با گذشت بیش از سه دهه، همگان به ویژه دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفقیت‌ها و اعتلای روزافزون ملت عزیز و سربلند ایران را در حوزه‌های مختلف به نظاره نشسته‌اند.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: در گذر از گردنه‌های سخت و پیچیده که دشمن سعی می‌کند تحریم‌های اقتصادی مختلفی را برای این کشور و ملت تجویز کند ما بیش از گذشته به وحدت و وفاق ملی نیاز داریم تا بتوانیم دست فتنه‌گران و دسیسه‌جویان عصر معاصر را کوتاه کنیم.

در بیانیه دادگستری کل استان اردبیل استقلال‌طلبی، آرمان‌گرایی روحیه کار و تلاش مضاعف و شاخصه بصیرت و ولایت‌مداری برجستگی ملت ایران توصیف شده و آمده است: همان گونه که دشمن در 34 سال گذشته از حرکت خبیث خود مایوس شده در دهه چهارم انقلاب به عنوان دهه عدالت و پیشرفت نیز ملت ایران بر دشمن نابکار غلبه خواهد کرد.

در پایان این بیانیه آمده است: کارکنان تشکیلات قضایی استان همراه و همگام با سایر اقشار مختلف مردمی بر حفظ و حراست از مبانی، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرده و ضمن تجدید میثاق با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب و ادای احترام به مقام شامخ همه شهدای راه اسلام و انقلاب، آمادگی خود را برای حضور هرچه باشکوه‌تر در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اعلام می‌دارند.

انتهای پیام/62004/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول