اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی:

تکریم کارگران با پیروزی انقلاب محقق شد

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی گفت: تکریم کارگران با پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی به معنای واقعی تحقق یافت.

تکریم کارگران با پیروزی انقلاب محقق شد

اسلام صادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه هم‌اکنون در دهه فجر قرار گرفته‌ایم، فرا رسیدن این ایام را تبریک گفت و اظهار داشت: خانه کارگر بعد از به پیروزی رسیدن انقلاب در راستای تحقق تکریم کارگران قدم برداشته است، به لحاظ موقعیت و جایگاه خاص خویش به دنبال آن است برای ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی، درمانی، رفاهی، حقوقی و .. قدم بردارد.

وی تصریح کرد: با هدف نیل به اهداف والای اسلام ناب محمدی (ص) خانه کارگر به عنوان یک تشکیلات معتقد به ولایت فقیه و ملزم به قانون اساسی قدم برمی‌دارد و این مجموعه برای هدایت و سازماندهی نیروهای مدافع حقوق محرومان و مستضعفان تشکیل شده است.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی بیان داشت: این مجموعه در راستای تحقق اهداف قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در جهت ایجاد شرایط مناسب و امکان لازم برای خودسازی معنوی، سیاسی، اجتماعی و شرکت فعال کارگران در مدیریت کشور فعالیت کرده است.

وی ادامه داد: در راه استمرار بخشیدن به انقلاب اسلامی، نظام قسط الهی، اجرای احکام الله و تداوم راه حضرت امام خمینی (ره) این مجموعه تلاش می‌کند تا در زمینه‌های صنعتی، فرهنگ، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی تا ظهور حضرت مهدی (عج) با تاکید بر اصول تلاش شود.

صادقی تلاش در جهت خودکفایی، استقلال و قطع کامل وابستگی به بیگانگان و جلوگیری از غارت و اتلاف منابع طبیعی و نیروی کار کشور را از مهم‌ترین آرمان‌های مردم بعد از پیروزی انقلاب دانست و خاطر نشان کرد: در این مجموعه تلاش می‌‌شود منابع طبیعی و انسانی مسلمانان با رعایت شرایط اقلیمی در جهت مصالح اسلام، انقلاب اسلامی و تامین نیازهای عمومی به کار گرفته شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی شرط لازم در شکوفایی استعدادها و توانایی‌های کارگری را دفاع از آزادی‌های انسانی و ارزش‌آفرین دانست و اظهار داشت: به صورتی قدم برداشته می‌شود که جامعه کارگری در کنار سایر اقشار جامعه در تعیین سرنوشت اجتماعی خویش نقش خلاقی داشته باشند.

انتهای پیام/61002/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول