اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

توپ و تانک نمی‌تواند اراده ملت را خدشه‌دار کند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت:‌ توپ و تانک نتوانست و نمی‌تواند اراده مردم را برای تشکیل و استمرار حکومت اسلامی خدشه‌دار کند.

توپ و تانک نمی‌تواند اراده ملت را خدشه‌دار کند

آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و دشمنان همچنان منتظر استفاده از فرصت‌های فتنه در نظام هستند.

وی با بیان اینکه مردم با دست خالی و بدون اسلحه و تنها با تکیه بر اسلام در مقابل رژیم طاغوت به پاخاستند، افزود: ابهت شرق و غرب با پیروزی انقلاب اسلامی شکسته شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه توپ و تانک نتوانست اراده مردم را برای تشکیل حکومت اسلامی خدشه‌دار، کند، افزود: تقوای الهی موجب پیروزی مردم در برابر رژیم گذشته شد.

وی امدادهای غیبی الهی را موجب پیروزی انقلاب اسلامی دانست و افزود: به دلیل اعتماد مردم به امدادهای خداوند متعال، این امدادها شامل حال ملت ایران شد.

*استکبار پایگاه‌های خود را از دست داده است

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه در طول 34 سال گذشته نظام اسلامی قوی‌تر شده است، افزود: اما با وجود همه پیشرفت‌های نظام اسلامی، استکبار هر روز ضعیف‌تر شده و پایگاه‌های خود را از دست می‌دهد.

وی با اشاره به آثار و برکات 22 بهمن به عنوان سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: 22 بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی بر رژیم‌ های طاغوتی جهان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان مردم ایران اسلامی را مردمی نجیب، شریف و بزرگوار عنوان کرد و گفت: مردم در همه صحنه‌های دفاع از نظام اسلامی حضور جدی دارند.

وی با اشاره به اهمیت راهپیمایی 22 بهمن در سال‌‌جاری خاطرنشان کرد: در طی 34 سال گذشته همواره این راهپیمایی به صورت باشکوه برگزار شده است.

*باید از پیشرفت‌های نظام دفاع کرد

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه پیشرفت‌های مختلف کشور در عرصه‌های علمی، سازندگی، هسته‌‌ای و نظامی از افتخارات نظام محسوب می‌شود، افزود: باید از این پیشرفت‌ها به خوبی دفاع کرد.

وی با بیان اینکه اساس نجات انسان در دنیا و ضامن سربلندی در آخرت تقوای الهی محسوب می‌شود، افزود: رفتار تقواگرایانه نشانه ایمان به خدا و معاد است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه افرادی که ایمان به خداوند متعال و معاد داشته باشند، زمینه ورود به میدان تقوا را پیدا می‌کنند، خاطرنشان کرد: ترس از خداوند متعال موجب ایجاد تقوا در انسان می‌شود.

وی اجتناب از گناه را از دیگر ویژگی‌های انسان‌های باتقوا عنوان کرد و گفت: تقوای الهی موجب دوری از گناهان می‌شود.

انتهای پیام/73003/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول