اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان از اراده مردم در دفاع از انقلاب است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان ثابت خواهد کرد که هیچ خللی در عزم و اراده آنها در دفاع از انقلاب اسلامی ایجاد نشده است.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان از اراده مردم در دفاع از انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار محسن کریمی صبح امروز در آیین جشن پیروزی انقلاب اسلامی در سپاه ناحیه اراک اظهار داشت: بدون شک ملت ستودنی ایران اسلامی در 22 بهمن امسال در دفاع از ارزش‌های خلق شده توسط شهدا و امام شهدا به میدان خواهد آمد و وفاداری خود را به نظام بار دیگر به اثبات خواهد رساند.

وی با تأکید بر اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن توطئه‌ها و تبلیغات سوء دشمنان را خنثی می‌کند، تصریح کرد: حضور باشکوه و پر صلابت ملت ایران در این راهپیمایی پیام امید برای دوستان و یأس و ناامیدی را برای دشمنان به همراه دارد.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: مردم با شرکت در این راهپیمایی بار دیگر پشتیبانی خود از نظام اسلامی را به دنیا ثابت کرده و نشان خواهند داد فشارها و تحریم‌های دشمنان تأثیری در عزم و اراده این ملت ندارد.

کریمی تأکید کرد: راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن نمایشی است از اتحاد امت اسلامی و پاسخی به توطئه‌‌های کور دشمنان قسم خورده تا بدانند ملت همیشه در صحنه بیشتر و قوی‌تر از گذشته در تحقق آرمان‌های نظام مردانه ایستاده و شیطنت‌ها، تفرقه‌افکنی‌ها و ترورها هیچ تاثیری در اراده پولادین ایرانیان ولایت‌مدار نداشته و نخواهد داشت.

وی با اشاره به دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی بیان داشت: ولایت فقیه، حکومت دینی و روحیه اعتماد به نفس در مردم ایران از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب است که باید با حضور در راهپیمایی از این دستاوردها پاسداری کرد.

انتهای پیام/87003/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول