اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد تعاون بسیج استان فارس:

انقلاب اسلامی در برابر فشارها کمر خم نکرده و نمی‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر بنیاد تعاون بسیج استان فارس گفت: انقلاب اسلامی در برابر همه تهدیدها و فشارها کمر خم نکرده و نمی‌کند.

انقلاب اسلامی در برابر فشارها کمر خم نکرده و نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، محمدتقی تذروی صبح امروز در نشست سیاسی حلقه‌های صالحین بسیج شهرستان جم ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا انقلاب و شهدای صنعت نفت و همچنین تبریک به‌مناسبت دهه مبارک فجر، مطالبی در ارتباط با انقلاب، دفاع مقدس، امام خمینی(ره) و مردم همیشه در صحنه بیان کرد.

وی افزود: بد نیست گاهی وقت‌ها به دهه فجر انقلاب نگاهی دوباره کنیم و خاطرات آن زمان (بهمن57) را مرور کنیم که چه بودیم و الان کجا هستیم.

مدیر بنیاد تعاون بسیج استان فارس خاطرنشان کرد: کشتی انقلاب اسلامی از فراز و نشیب‌های سختی عبور کرده و اکنون بعد از گذشت 33 سال هنوز حرف‌هایی برای گفتن دارد و هنوز ایستاده و در برابر همه تهدید ها و فشارها کمر خم نکرده و نمی‌کند.

تذروی تصریح کرد: انقلاب‌های زیادی در جهان رخ داد ولی هیچ کدام به پیروزی نرسید، هیچکدام توسعه پیدا نکرد؛ اما انقلاب اسلامی ایران منحصر به‌فرد است و با ورود حضرت امام(ره) و رهنمودهای قاطع و مدبرانه به پیروزی رسید و این پیروزی مرهون ملتی بزرگ است که با وحدت کلمه و انسجام و پیروی از ولایت فقیه پشت همه دشمنان را به خاک مالیدند.

وی بیان کرد: از اول انقلاب این تحریم‌ها و فشارها بوده و خواهد بود، زیرا دشمنان از مردم ایران هراس دارند زیرا مردم ایران با آگاهی و تبعیت از رهبری و ولایت فقیه همه توطئه‌ها را خنثی کرده‌اند و بزرگترین رمز پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 حمایت مردم و مدیریت مدبرانه حضرت امام خمینی(ره) بود.

تذروی اذعان داشت: نخستین شعار مردم قبل از انقلاب، بعد از انقلاب و هم‌اکنون (استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی) است و دشمنان قسم‌خورده این مملکت با این سه کلمه مشکل دارند و دوست ندارند این سه کلمه در جامعه ما حکم‌فرما باشد اما کور خوانده‌اند و ما امروز به برکت خون شهدا به این سه کلمه دست یافته‌ایم.

وی یادآور شد: امروز به برکت این انقلاب و وجود رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، اسلام را به همه جهان صادر کرده‌ایم و دشمنان بدانند این موج بیداری که هم‌اکنون در اقصی نقاط جهان شکل می‌گیرد، برگرفته از این انقلاب و رهبری است.

انتهای پیام/2451/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول