اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان:

22 بهمن تجلی تجدید بیعت ملت با آرمان‌های انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان گفت: 22 بهمن تجلی تجدید بیعت ملت با آرمان‌های انقلاب است.

22 بهمن تجلی تجدید بیعت ملت با آرمان‌های انقلاب است

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در آستانه 22 بهمن و سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به روح ملکوتی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) درود می‌فرستیم.

وی افزود: 22 بهمن دیگری در راه است که در آن چشم همه جهان به حضور ملت ایران در دفاع از آرمان‌های انقلاب خود خیره شده است.

فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: در طول سال‌های گذشته شاهد شکوه و عظمت ملت در راهپیمایی‌هایی که به این مناسبت برگزار می‌شود بوده و امسال نیز با شکوه بیشتر خواهیم بود.

ایلخاص‌زاده تصریح کرد: سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران هر سال با شکوه‌تر از سال‌های قبل در حال برگزاری است و قطعاً در 22 بهمن امسال نیز شاهد خلق حماسه‌ای بی‌بدیل دیگر از امت حزب الله خواهیم بود.

وی اضافه کرد: حضور مردم در راهپیمایی این روز بزرگ جلوه‌ای تمام عیار از تجلی بیعت مجدد ملت با آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهد بود.

فرماندار ویژه آبادان خاطرنشان‌کرد: این روز همچنین روز اعلام برائت مردم انقلابی ایران از مستکبران جهان و دشمنان آزادی ملت‌هاست.

ایلخاص‌زاده افزود: چشمان میلیون‌ها انسان گرفتار دربند استکبار و مستکبران به گام‌های استوار ملت آزاده ایران دوخته شده و حضور پرشور در راهپیمایی این روز موجب امیدواری آنها و در عین حال یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

وی در پایان گفت: از مردم همیشه در صحنه آبادان می‌خواهیم که فردا همراه و همگام با سایر اقشار مردم ایران همچون گذشته حضوری حماسی و بی‌نظیر در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن داشته و ندای مرگ مستکبران را دوشادوش ملت ایران فریاد زنند.

انتهای پیام/72008/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول