اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع شمس- 199

باقری: دهه فجر یادآور شور و شعور انقلابی مردم ایران است

خبرگزاری فارس: مسئول تربیت و آموزش سپاه شهرستان دامغان گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور شور و شعور و بصیرت انقلابی مردم است.

باقری: دهه فجر یادآور شور و شعور انقلابی مردم ایران است

حجت‌الاسلام غلامرضا باقری امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در دامغان به مناسبت ایام‌الله دهه فجر بیان کرد: انقلاب بزرگ اسلامی حاصل شور و حرارت پدران و مادرانی است که با استعانت به کلام نورانی بنیان‏گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام (ره) قدم در عرصه مبارزه با جهانی کفر و ستم و طاغوت و طاغوتیان گذاشتند.

وی افزود: این دهه مبارک فرصت مغتنمی است که مردم ایران تجدید عهد و میثاقی با خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس کنند.

مسئول تربیت و آموزش سپاه شهرستان دامغان گفت: رژیم شاه غاصب که با بالا گرفتن موج نارضایتی و تهدیدهای عمومی سخت وحشت کرده، تخت و تاج لرزان خود را دستخوش تند باد ملتی عصیان زده و بیدار شده دید و پا به فرار گذاشت.

باقری اضافه کرد: شاه ملعون دریافت که با بودن رهبری سترگ و پیشوای انقلابی چون امام (ره) نه تنها طرح استعماری انقلاب سفید و خدمتگزاری به آمریکا امکان‌پذیر نیست.

وی ادامه داد: ما باید قدردان این لحظات باشیم و از تمامی فرصت‌ها استفاده کنیم و از آن بهره جوییم.

جوانان را باید قبل از دشمن آگاه کرد

مسئول تربیت و آموزش سپاه شهرستان دامغان گفت: ما باید نسل جدید و جوان خود را آگاه به مسائل کنیم و از آن دوران برای آنها سخن بگوییم تا قبل از این که دیگران ذهن پاک و مقدس آنها را پر کند.

باقری افزود: خانواده‌ها باید جوانان را به سمت و سوی درست هدایت کنند تا از معضلات اجتماعی که در سر راه آنها قرار دارند ایمن بمانند.

وی گفت: شهدا خون خود را در راه این انقلاب فدا کردند؛ بنابراین ما نباید بگذاریم که خون این عزیزان پایمال شود و تا خون در رگمان جریان دارد بتوانیم از راه و هدف آنها پاسداری کنیم.

مسئول تربیت و آموزش سپاه شهرستان دامغان عنوان کرد: در این ایام با حضور پرشور خود در این برنامه‌ها پیمانی دوباره با آرمان‌های امام و شهدا ببندیم و بار دیگر به همگان ثابت کنیم که پای انقلابمان محکم ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/2249/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول