اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان خبر داد

افتتاح 19 پروژه ورزشی استان اصفهان در دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان از افتتاح و بهره‌برداری از 19 پروژه ورزشی در استان اصفهان هم زمان با دهه فجر امسال خبر داد.

افتتاح 19 پروژه ورزشی استان اصفهان در دهه فجر

محمد جواهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 102 میلیارد ریال شامل سالن‌های ورزشی و استخر در سطح استان اصفهان است که تا پایان بهمن ‌ماه افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

وی افزود: از این تعداد پروژه ورزشی آماده بهره‌برداری در استان اصفهان تعداد 15 پروژه از محل اعتبارات ملی و چهار پروژه نیز از محل اعتبارات استانی احداث شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به اینکه تعداد هفت پروژه از 19 پروژه ورزشی استان اصفهان هفته آینده با حضور معاونت وزارت ورزش و جوانان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند عنوان کرد: این پروژه‌ها شامل چهار پروژه ورزشی در خمینی شهر، یک پروژه ورزشی دوقلو در شاهین شهر، یک استخر شنا در شهرستان سمیرم و یک سالن ورزشی در شهرستان اصفهان است.

وی در ادامه اعتبارات عمرانی ورزش استان اصفهان در سال جاری را بالغ بر 120 میلیارد ریال و هزینه جاری این استان را 60 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تا کنون حدود 30 درصد از این اعتبارات تخصیص یافته است.

جواهری همچنین اعتبارات ملی استان اصفهان را در سال جاری 230 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این میزان اعتبار در قالب یک طرح «صفر-پنج»از پروژه‌های سفر ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است که یک پنج درصد و یک 10 درصد این اعتبار تخصیص یافته و مقدمات دریافت 10 تا 20 درصد دیگر این اعتبار نیز انجام شده است اما هنوز ابلاغی صورت نگرفته است.

انتهای پیام/2406/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول